Ik zit te denken aan styling 162 velgen, maar weet niet zeker of deze onder een touring staan.
Heeft er iemand misschien foto's hiervan.
Hierbij een foto van mijn huidige velgen:

Dutch Delight schreef:En afkeur APK330dM schreef:Ach kijk, daar gaat het mis, ET van de E46 is behoorlijk hoger dan voor de E90. 47 vs 32. Wielen komen dus 1,5 cm te ver naar buiten. Dat is volgens de theorie teveel.
Volgens de APK mogen de wielen zelfs maximaal 30mm buiten de wielkasten komen en dat is met E9x wielen nog lang niet het geval. Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat de banden achter aanlopen op de wielkastrand bij inveren.Opt1mus schreef:Mooi staan zullen zeker, echter:
Dutch Delight schreef:En afkeur APK330dM schreef:Ach kijk, daar gaat het mis, ET van de E46 is behoorlijk hoger dan voor de E90. 47 vs 32. Wielen komen dus 1,5 cm te ver naar buiten. Dat is volgens de theorie teveel.
Joop schreef:Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat de banden achter aanlopen op de wielkastrand bij inveren.
Met een verlaging gaat het achter waarschijnlijk net niet passen i.v.m. aanlopen als je de auto extra verlaagd hebt. Wanneer de auto normaal op z'n pootjes staat op op het sportonderstel van BMW (15mm verlaagd) dan moet het goed gaan wanneer je de zelfde wielen als voor monteert (de 8J's met 225/40 dus). De bredere achterwielen gaan niet passen i.c.m. de wielkasten van touring en verlagingskit zonder ze iets uit te kloppen.Frans schreef:...
Ik vraag me nu af of de maat 225/40/18 ET35 wel of niet past onder een touring.
De auto is verlaagd dmv Eibach pro kit.
Ik lees hier op het forum veel verschillende meningen, dat het wel of niet past.
Wie heeft deze maat onder z'n touring?