Dus ga ik mezelf maar even voorstellen. Ik ben Mark en heb sinds een maandje nu een BMW.
Het is een zilvere E46 318i executive (Sedan). Ik heb na anderhalf jaar mijn polo van 97’ ingeruild en ja ik weet het zelf het is zeker een vooruitgang haha.. Ik heb nadat ik hem gekocht heb gelijk wat kleine dingetjes aan de auto veranderd. Waaronder de verlichting, ik heb nu Angel Eyes. Ook heb ik gelijk een M3 lip op de kofferbak aangeschaft. Ik heb nog een aantal andere plannen maar dit gaat allemaal nog wel even duren. Plannen zijn als volgt:
- Zilvere inleg interieur.
- Sportstuur met 2 van die spaakjes naar beneden ook in het zilver. En natuurlijk Multifunctioneel.
- 18 inch M6 velgen.
- Facelift achterlichten.
- Mooie uitlaat ( weet alleen nog niet zeker of ik alleen een sierstuk doe of een hele einddemper ivm irritante dreun in de auto)
- Green openluchtfilter. (hierbij zou ik nog wel heel wat informatie willen hebben over prijs, welke past en wat het beste is. Ik doe dit natuurlijk voor het mooiere geluid van de motor)
- ??M3 Spiegels?? (weet ik nog niet zeker)
- Net zoals de spiegels is het nog niet zeker of ik een M3 voor en achterbumper aanschaf vind het wel heel mooi.
- De stootlijsten in kleur spuiten.
- Handvaten en de kofferbakgreep ook zilver.
Er zijn vast nog wel dingen die gaande weg er nog bij komen. Je blijft in ieder geval zo lekker bezig en ik maak er een mooi project van.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij vragen die ik heb en natuurlijk probeer ik jullie ook te helpen waar het kan. Verder is mijn BMW van 1999 en heeft hij 110.000 km gereden.
Ik ga binnenkort nog even wat foto’s maken en dan krijgen jullie deze te zien.
Grt Mark.