Weer een 320d touring

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Trebbie

Weer een 320d touring

Bericht door Trebbie » 18 dec 2008, 17:08

Hey iedereen,

Omdat het wel zo netjes is wil ik me even voorstellen. Mijn naam is Robbert, maar ik zal hier door het leven gaan als Trebbie. Ik rij sinds een maand of 7 een 320d touring 136pk uit 2001. Hiervoor was ik de trotste bezitter van een e30 324td touring.

Het onderhoud en eventuele reparaties doe ik meestal zelf, dus ik ben erg blij met het uitgebreide DIY gedeelte hier.

Naast algemene autoliefhebber ben ik ook een audio liefhebber. Helaas ben ik vanwege tijdgebrek nog niet toegekomen aan het inbouwen van mijn installatie. Hiervan zal ik een hoop posten, want ik zie op dit forum niet zo veel uitgebreide inbouwen. Wellicht dat iemand er iets aan heeft.

Groeten,

Robbert

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: Weer een 320d touring

Bericht door bjornc » 18 dec 2008, 20:42

Welkom Trebbie!

Goede keuze, 320d Touring.
Kijk ook het 'wel een wee van de 320d' Topic na, is erg behulpzaam!

Laterz!

Guiding

Bericht door Guiding » 18 dec 2008, 20:49

welkom op het forum Trebbie

ben benieuwd naar je projecten, hou ons up to date :)

brane heeft laatst een mooie installatie ingebouwd/aan het inbouwen
check dit topic
Afbeelding
Mooi zwart is niet lelijk!

Trebbie

Bericht door Trebbie » 19 dec 2008, 09:53

@bjornc

Ik heb het gisteren al helemaal zitten lezen idd. Erg handig. Waren dingen waarvan ik niet eens wist dat je ze moest onderhouden. Ga zeker mijn PC's en het carterventilatiefilter schoonmaken/vervangen.

@Guiding

Ik kan op mijn werk helaas de foto's niet bekijken, dus dat zal vanavond moeten gebeuren. Ben vooral erg benieuwd hoe hij de zeeer beperkte ruimte in de deuren opgelost heeft. Bedankt voor de tip.

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 19 dec 2008, 10:01

Welkom op het forum Trebbie, ben benieuwd naar foto's
in ons showroom topic.

Ben zeer benieuwd wat je met de audio in de touring gaat doen. Dit staat ook al een poosje op mijn verlanglijstje, wellicht niet zo uitgebried al jij gaat doen maar ik zal je topic met interesse volgen.

Vergeet je niet te stemmen voor het Touringmodel.. (volg de link in m'n onderschrift) de sedans zijn weer wat aan het inlopen....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Guiding

Bericht door Guiding » 19 dec 2008, 10:48

touring statsh**r :jack:
Spoiler: Laat zien
:P :+
[ontopic] Ik kan op mijn werk ook geen foto's bekijken, dus als er foto's zijn die ik toch graag op me werk wil zien, browse ik er met me mobieltje altijd even heen. [/ontopic]
Afbeelding
Mooi zwart is niet lelijk!

Trebbie

Bericht door Trebbie » 19 dec 2008, 11:28

Net gestemd voor de touring. Keep the votes on comming!

Ik weet nog niet precies wanneer ik ga beginnen aan de audio. Ik heb alle apparatuur op de plank liggen, maar helaas wil de hoeveelheid vrije tijd nog niet mee werken. Moet nog veel te veel doen aan mijn huis.

Ik kijk thuis wel gewoon even naar de foto's. Mijn mobiel is daarvoor veel te klein en langzaam.

Mochten er hier mensen geinteresseerd zijn om mijn vorige instal in de e30 te zien dan kan dat hier.

http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... sp?id=4036

Dit is overigens wel een ESPL installatie. De installatie die in de e46 gaat komen zal SQ worden. Alleen de radio en de sub versterker zijn gebleven. Al het andere heeft een serieuze upgrade op gebied van geluidskwaliteit gehad.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”