M TechII

M Tech I (voorbumper)

Volgens mij is dat geen M-tech maar een Aero package... M-tech 1 was alleen leverbaar voor de sedanjoost schreef:dat is de oude "M tech" sideskirt, is voor de coupe anders als voor je sedan
M-Tech 1 was ook leverbaar voor de coupe. Ik had er nl 1 op mijn sedan zitten.Griffendahl schreef:Volgens mij is dat geen M-tech maar een Aero package... M-tech 1 was alleen leverbaar voor de sedanjoost schreef:dat is de oude "M tech" sideskirt, is voor de coupe anders als voor je sedan
daar hoef je niet voor naar de dealerbukko schreef:Je kunt de tekeningen zo opvragen bij de dealer,mocht je intresse hebben![]()
M TechII
Mac schreef:Hè lekker 100, geef even een handje door, wil je? Wel even uitkijken, wie weet wordt er nog met modder gegooidOpt1mus schreef:![]()
Vind trouwens M spiegels echt wel vet om een E46, ongeacht wat voor model. En om je eigen wagen nu een strontschuit te noemen vind ik wel wat ver gaan (|
Dat is nou precies wat al die mensen in e46 Tjoening doenGriffendahl schreef:Och, de echte liefhebber bouwt zijn auto naar zijn eigen wensen
Ik noem dat doorgaans ook liefhebbers, alleen hebben die een andere smaak...Guiding schreef:Dat is nou precies wat al die mensen in e46 Tjoening doenmaar om die nou echte liefhebbers te noemen (volgens onze standaard)
TUNING-liefhebbers..GEEN BMW-liefhebbers..Griffendahl schreef:Ik noem dat doorgaans ook liefhebbers, alleen hebben die een andere smaak...Guiding schreef:Dat is nou precies wat al die mensen in e46 Tjoening doenmaar om die nou echte liefhebbers te noemen (volgens onze standaard)