Nieuw even voorstellen.
Nieuw even voorstellen.
Oké ik ben nieuw hier!
Heb een E46 gekocht omdat Volvo diesel rijden wat duur werd. En de wagen (Volvo s40 2001) nu 291.000 kilometer had gelopen. (overigens perfect werkende wagen)
Via Excel uitgerekend dat een BMW op Gas 180 euro besparing zou opleveren per maand, dus de keuze was snel gemaakt.
Heb inmiddels een BMW 316i lpg uit 2001 gekocht en wordt zaterdag opgeleverd door de dealer.
Ben benieuwd of de BMW na de Mazda 626 en Volvo s40 ook zo'n sterke, onderhoudsvriendelijke bak is.
Of ik ga tunen? Nee, niet echt, wellicht angel eyes, maar voor de rest niks.
(zeer slechte ervaringen met Xenon kitjes op de Volvo)
Heb een E46 gekocht omdat Volvo diesel rijden wat duur werd. En de wagen (Volvo s40 2001) nu 291.000 kilometer had gelopen. (overigens perfect werkende wagen)
Via Excel uitgerekend dat een BMW op Gas 180 euro besparing zou opleveren per maand, dus de keuze was snel gemaakt.
Heb inmiddels een BMW 316i lpg uit 2001 gekocht en wordt zaterdag opgeleverd door de dealer.
Ben benieuwd of de BMW na de Mazda 626 en Volvo s40 ook zo'n sterke, onderhoudsvriendelijke bak is.
Of ik ga tunen? Nee, niet echt, wellicht angel eyes, maar voor de rest niks.
(zeer slechte ervaringen met Xenon kitjes op de Volvo)
Laatst gewijzigd door oke op 18 dec 2008, 02:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nieuw even voorstellen.
Welkom
Orgineel xenon is dat niet wat dan?
Wel duur maar OEM
Orgineel xenon is dat niet wat dan?
Wel duur maar OEM
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom!
Ik denk dat je je voorgangers snel vergeten bent....
Freude am fahren!
Ik denk dat je je voorgangers snel vergeten bent....
Freude am fahren!
Welkom op het E46Forum!
Je wordt hier snel "besmet" met het "tune" (we noemen het hier modden), want ook de kleinste mods doen al veel aan de auto! :p..
Ben zeer benieuwd naar de foto´s van de Coupe!
Je wordt hier snel "besmet" met het "tune" (we noemen het hier modden), want ook de kleinste mods doen al veel aan de auto! :p..
Ben zeer benieuwd naar de foto´s van de Coupe!
Welkom hier!
Ik merkte dat ik een klasse hoger reed dan de (toch dure) Volvo.bibic schreef:Welkom!![]()
Wat was je indruk bij de eerste testrit?
Ongeveer zelfde PK's maar BMW voelde krachtiger, echter moeilijk te vergelijken na 6 jaren diesel rijden.
Zaterdag wordt hij waarschijnlijk opgeleverd, het is niet de nieuwste maar wordt netjes afgeleverd en dat duurt een paar dagen.
Xenon oem, tuurlijk goed, maar ik kan ze niet op het net vinden onder de 900 euro.
Modden moet voor een oudere bmw wel in verhouding blijven. Angeleyes wil ik wel graag,Met led, wil geen binnenbrand!
Laatste dagen in de Volvo, Prima onderhouds vriendelijke zuinige diesel gebleken met verschrikkelijk slecht wegliggen, rechtdoor gaat goed maar 160 wordt gewoon echt linke soep. Comfortabele onderstel noemt Volvo dat.
Welkom! en nette wagen
Heb je verder ook geen plannen wat velgen betreft?
Veel plezier op het forum iig!
Heb je verder ook geen plannen wat velgen betreft?
Veel plezier op het forum iig!
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Welkom, veel geld besparende kilometers toegewenst met je BMW (h) 
Ik werk namelijk voor een zweeds bedrijf vandaar mijn interessen wat je vond na een test rit in een bimmer!! Op de zaal lopen ze constant te kloten over mij bimmer bij de koffie automaat, en prijzen hun volvo/saab de hemel in. Ze zijn mischien wel héél veilig maar daar is ook alles mee gezegdoke schreef:Ik merkte dat ik een klasse hoger reed dan de (toch dure) Volvo.bibic schreef:Welkom!![]()
Wat was je indruk bij de eerste testrit?
Ongeveer zelfde PK's maar BMW voelde krachtiger, echter moeilijk te vergelijken na 6 jaren diesel rijden.
Zaterdag wordt hij waarschijnlijk opgeleverd, het is niet de nieuwste maar wordt netjes afgeleverd en dat duurt een paar dagen.
Xenon oem, tuurlijk goed, maar ik kan ze niet op het net vinden onder de 900 euro.
Modden moet voor een oudere bmw wel in verhouding blijven. Angeleyes wil ik wel graag,Met led, wil geen binnenbrand!
Laatste dagen in de Volvo, Prima onderhouds vriendelijke zuinige diesel gebleken met verschrikkelijk slecht wegliggen, rechtdoor gaat goed maar 160 wordt gewoon echt linke soep. Comfortabele onderstel noemt Volvo dat.
Increase the Peace!
Wegligging is prut, ik heb van de volvo club andere hun s40 geprobeerd, exact het zelfde.
Rond uit slecht, als je even niet op let raakt de carter de grond op een verkeersdrempel.
(En ik rij echt als een oude man, zeer rustig)
Rond uit slecht, als je even niet op let raakt de carter de grond op een verkeersdrempel.
(En ik rij echt als een oude man, zeer rustig)