Robbel's 330i [Subframe uit chassis aan het scheuren??] P44
Re: Robbel's 330i sedan
Hele nette wagen en ik persoonlijk vind de velgen wel helemaal top 

dankjewel
goeie smaak! :p

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Ik was vandaag in een goeie bui, dus heb ik ff Robbel-platen laten maken
De kwaliteit van de foto's valt een beetje tegen..het was alweer te donker eigelijk
mooi hè?! (h)

De kwaliteit van de foto's valt een beetje tegen..het was alweer te donker eigelijk

mooi hè?! (h)

Laatst gewijzigd door Leen op 19 feb 2020, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.
Reden: niet werkende link(s) verwijderd.

Vette bak Robbel! Vooral als je bedenkt dat het een prefacelift was!
MIsschien dat we een keer gezamelijk foto's moeten gaan maken? Twee zwarte 330i's (alleen één in facelift uitvoering)! (h)

MIsschien dat we een keer gezamelijk foto's moeten gaan maken? Twee zwarte 330i's (alleen één in facelift uitvoering)! (h)
Thanks!
En da's hartstikke prima, alleen de voorbumper komt er soms nog erg lelijk op te staan vanwege de slechte aansluiting
daar moet dus eigenlijk eerst is naar gekeken worden..ga ik binnenkort dan ook doen want..
En, hij moet ook nog een keer helemaal machinaal gepolijst worden, want tevens is er nog wat kleurverschil tussen voorschermen en de rest wat er achter komt (|

En da's hartstikke prima, alleen de voorbumper komt er soms nog erg lelijk op te staan vanwege de slechte aansluiting

En, hij moet ook nog een keer helemaal machinaal gepolijst worden, want tevens is er nog wat kleurverschil tussen voorschermen en de rest wat er achter komt (|

Het blijft toch een fantastische wagen he.
Zelfs met deze velgen eronder kan je er helemaal mee voor de dag komen.
Zelfs met deze velgen eronder kan je er helemaal mee voor de dag komen.

Het is jammer dat deze velgen nooit echt mooi uit komen op de foto, irl staan ze super! (uit eigen ervaring :p)..
Mooie 330i man! Wees er trots op!
Mooie 330i man! Wees er trots op!

Netjes omgebouwd van pre-facelift naar facelift, al zou ik het zelf niet heel gauw doen. Leve de OEM-fetisj. (h)
Verder een mooie auto met de goede velgen en een lekkere motor. :~
Verder een mooie auto met de goede velgen en een lekkere motor. :~
zeker een mooie wagen, wil je geen angel eyes erop eigenlijk? of komt dat nog?
en csl spiegels zouden haar perfect maken

Thanks guys 
waarom? - de motorkap, R-zijscherm, R-koplamp en de bumper moesten sowieso vervangen worden. ik hoefde dus alleen een L-koplamp (+frutsels) en een L-voorscherm erbij te kopen en dan had ik een facelift. en aangezien ik dat toch wel mooier vind...
Dat zijn idd dingen die ik ècht graag zou willen, maar daar staan de financiën momenteel niet echt naar ;( Vooral die spiegels wil ik graag...

Tja, ik snap wel een beetje wat je bedoeld..heb hier ook wel even over nagedacht, maar uiteindelijk toch besloten een facelift erop te zetten..Bob. schreef:Netjes omgebouwd van pre-facelift naar facelift, al zou ik het zelf niet heel gauw doen. Leve de OEM-fetisj. (h)
waarom? - de motorkap, R-zijscherm, R-koplamp en de bumper moesten sowieso vervangen worden. ik hoefde dus alleen een L-koplamp (+frutsels) en een L-voorscherm erbij te kopen en dan had ik een facelift. en aangezien ik dat toch wel mooier vind...
PATRON schreef:zeker een mooie wagen, wil je geen angel eyes erop eigenlijk? of komt dat nog?
Dat zijn idd dingen die ik ècht graag zou willen, maar daar staan de financiën momenteel niet echt naar ;( Vooral die spiegels wil ik graag...

Je valt wel zwaar 'door de mand' met een prefacelift achterbumper en achterlichten...
Verder supermooie auto hoor, maar is wel een beetje een allegaartje zo

Verder supermooie auto hoor, maar is wel een beetje een allegaartje zo

Tja, heb je gelijk in
maar aan de LED-achterlichten valt niet te zien of het FL of PFL is natuurlijk..
en ja, die bumper daar stoor ik mee ook een beetje aan wel, maar die zie je toch niet tegelijk met de FL-voorkant
wellicht in de toekomst het M-techII pakket gewoon rondom (als ik weer wat te besteden heb
). vraag me af hoe dat gaat in dat geval met de PDC. kun je die gewoon in de stootlijsten overzetten?

en ja, die bumper daar stoor ik mee ook een beetje aan wel, maar die zie je toch niet tegelijk met de FL-voorkant

wellicht in de toekomst het M-techII pakket gewoon rondom (als ik weer wat te besteden heb

misschien nog mooie carbon/white logo's op de motorkap en in de achterklep? ik heb ze er nu ook op zitten staat bij zwart ook wel vet denk ik 

nèèh, ik vind het zo toch mooier denk ik 

Ik vind die 1e 2/3 fotos eigenlijk wel goed gelukt, misschien niet in de optiek van een fotograaf, maar ik vind het wel kunstzinning/mysterieus dat donkere

Mooi zwart is niet lelijk!