Carkit inbouwen

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Jelte

Carkit inbouwen

Bericht door Jelte » 14 dec 2008, 14:44

Hallo iedereen,

ik ben sinds enige tijd lid van dit forum nu ik zelf een BMW 318i Executive bezit uit 2002 (facelift). Binnenkort zal ik me voorstellen in het voorstel topic.

Ik ben nu bezig met het inbouwen van mijn Parrot CK3000 evo carkit. Tot dusver gaat alles prima. Achter het dashboardkastje is genoeg ruimte om alle modules te plaatsen.

Alleen moet ik de microfoonkabel nog trekken van het dashboardkastje naar de binnenverlichting van de auto (boven de achteruitkijk spiegel). De binnenverlichting valt makkelijk te verwijderen alleen zit ik het met het volgende probleem:

Tussen het voorruit en de rechter deur moet de kabel vanaf het dashboardkastje naar boven. Hier zit echter ook een airbag (er staat een airbag icoontje). Kan ik de behuizing tussen de deur en het voorruit er zo af halen? Ik wil namelijk niet het risico lopen dat er iets mis gaat. Of hebben jullie nog andere tips?

Virus3000

Re: Carkit inbouwen

Bericht door Virus3000 » 16 dec 2008, 11:55

als je je accu terwijl los hebt kan er normaal gezien sowieso niets misgaan met de airbag

Jelte

Re: Carkit inbouwen

Bericht door Jelte » 16 dec 2008, 12:43

Virus3000 schreef:als je je accu terwijl los hebt kan er normaal gezien sowieso niets misgaan met de airbag
Ik heb het inmiddels opgelost. Je kunt de draad prima achter de airbag door leggen als je de draad zover mogelijk richting je rechter voorportier doet. Het is een beetje moeilijk te beschrijven...

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”