Ik vind persoonlijk die velgen alleen weer wat minder..ik vind de Velocity Motoring VB3's altijd wel mooi staan onder een qp

Veel plezier met je bimmer iig, maar dat gaat lukken natuulijk!

Die er nu onder zitten vind ik veel mooier...Jussi schreef:@ Robbel: Ik heb ook nog een setje Ac Schnitzer type III Racings in de kelder liggen dus voorlopig gaan er geen nieuwe velgen komen.![]()
Er zitten momenteel Eibach veren onder.CTD schreef:
Waarschijnlijk heeft jouw wagen dus enkel het pakket. Als je wil controleren, of de ophanging wel die van een M3 is, moet je even naar je veren kijken. De M3 veren, hebben namelijk op de voorste veren 1 geel streepje staan, vanachter hebben ze 4 gele streepjes.
nee joh, die Schnitzer's zijn zekers mooierGriffendahl schreef:Die er nu onder zitten vind ik veel mooier...Jussi schreef:@ Robbel: Ik heb ook nog een setje Ac Schnitzer type III Racings in de kelder liggen dus voorlopig gaan er geen nieuwe velgen komen.![]()
![]()
Kleur is Estoril Blau. 1 van de 3 kleuren die op een Clubsport geleverd zijn.320driver schreef:Hele nette Coupé, Topasblau of niet want hij lijkt wel een beetje op mijn kleur?
Ik vind die spoiler achterop minder maar dat is een kwestie van smaak.