umnitza orion v2 storing

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
yellowness

umnitza orion v2 storing

Bericht door yellowness » 14 dec 2008, 05:31

dag leden

gisteren had ik die umnitza orion v2 ingebouwd maar het is die donkerblauwe en toen dacht ik in NL mag je dat. ik heb hem weer uitgehaald want ik was bang dat ik aan de kant word gezet door de politie en de boetes zijn hoog. is er iemand bekend hiermee ik heb die donkerblauwe versie.

en nog iets ik heb hem gewoon op de stadlicht aangesloten maar toch geef hij storing aan bij de BC.
heeft hier iemand die V2 die ingebouwd is zonder storing.
en weet iemand die me kan vertellen of ik uberhaupt wel met die donker blauwe AE mag rijden. of kan ik ergens vragen.

alvast bedankt guys

largeproject
Contacteer:

Re: umnitza orion v2 storing

Bericht door largeproject » 14 dec 2008, 12:27

yellowness schreef:dag leden

gisteren had ik die umnitza orion v2 ingebouwd maar het is die donkerblauwe en toen dacht ik in NL mag je dat. ik heb hem weer uitgehaald want ik was bang dat ik aan de kant word gezet door de politie en de boetes zijn hoog. is er iemand bekend hiermee ik heb die donkerblauwe versie.

en nog iets ik heb hem gewoon op de stadlicht aangesloten maar toch geef hij storing aan bij de BC.
heeft hier iemand die V2 die ingebouwd is zonder storing.
en weet iemand die me kan vertellen of ik uberhaupt wel met die donker blauwe AE mag rijden. of kan ik ergens vragen.

alvast bedankt guys
Aan de voorkant van de auto mag alleen wit of geel licht branden,vaak zie je vrachtwagens in de verstralers ook een klein blauw lampje hebben zitten,mag officeel niet.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”