en de aankomende mod mag er ook wel wezen! ben ook van plan om die versterker te gaan kopen.. goede tip waar ik het kan halen eigenlijk?
voor de rest vind ik de remschijven en stuur te vet gewoon!

Thanks....,de versterker heb ik besteld bij mb caraudio( http://www.mbcaraudio.nl)PATRON schreef:echt hele vette mods!
en de aankomende mod mag er ook wel wezen! ben ook van plan om die versterker te gaan kopen.. goede tip waar ik het kan halen eigenlijk?
voor de rest vind ik de remschijven en stuur te vet gewoon!
Weet niet of dat mogelijk is om van je middenconsole een smg systeem te maken :?joost schreef:goed bezig, vooral dat je kan flipperen is erg cool![]()
uitlaat vind ik wat Te... imho.
kan je nu van je midden console ook een SMG systeem?
vind dat midden console van een automaat echt jammer met die grote stick erop.
Het remt inderdaad stukken beter zo icm de ferodo remblokken.Washdown schreef:Hele mooie updates zeg, remt het nu ook stuk beter of niet?
Merci Sander,denk dat 't wel wat beter staat met de breyton's eronderGriffendahl schreef:Sterk werk Aschwin, ziet er super uit zeg !!Maar had aar ook alle vertrouwen in, ben wel erg benieuwd hoe dat er straks uit ziet op de nog mooiere zomerwielen
Bedankt Paul,zo zie je maar ''smaken verschillen''.Opt1mus schreef:Hey buurman! Eindelijk klaar en wat een resultaat!
Super zeg, gaaf dat het stuurstuk ook in kleur is
Dikke bak geworden zo |p
Mb Car Audio in Roosendaal,inbouwkosten 225 euro ;(Opt1mus schreef:Je audio ben ik erg benieuwd naar! Heb nl. hetzelfde idee!
Wie gaat het installeren?