Ik heb weer wat hoor ..
Sinds enkel dagen brand het lampje van mijn rechter dimlicht lampje op het dashbord, en deze doet het ook daadwerkelijk niet.
Vandaag dacht ik even het lampje te vervangen, echter deze is helemaal niet kapot :?
Uiteraard heb ik diversen andere lampje geprobeerd om uit te sluiten dat er toch iets aan het lampje niet klopt.
Ook al een beetje aan draadjes gemorreld en de stekker los gehad .. nergens iets bijzonders aan te zien...
Wie heeft er een idee waar ik de storing zou moeten zoeken???
Koplamp doet niets, lampje oké
Re: Koplamp doet niets, lampje oké
:? draadbreuk, zekering ?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
Maritaly
Ja zoals gezegd al wat aan de draden gemorreld ..Opt1mus schreef::? draadbreuk, zekering ?
En moet ff in het boekje zoeken of links en recht appart gezekerd zijn.
zijn je stads- of mistlicht niet kapot, ik meen dat je verklikkerlampje daar ook op afgaat......
- Edit:
- niet goed gelezen, je H7 doet het ook werkelijk niet
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
-
Griffendahl
Ik zou de stekkers even controleren... Ik heb bij mijn achterlichten en de voorlichten van mijn buurman gehad dat de stekker om de polen gesmolten was. Vermoedelijk slecht contact waarbij de weerstand die daardoor ontstond zoveel warmte veroorzaakt heeft dat er een en ander gesmolten was.
-
Maritaly
+10 voor GriffendahlGriffendahl schreef:Ik zou de stekkers even controleren... Ik heb bij mijn achterlichten en de voorlichten van mijn buurman gehad dat de stekker om de polen gesmolten was. Vermoedelijk slecht contact waarbij de weerstand die daardoor ontstond zoveel warmte veroorzaakt heeft dat er een en ander gesmolten was.
Inmiddels heb ik de stekkers links en recht los gehad en gewisseld, met als hevolg aan de andere zijde geen verlichting meer. De klemmetjes van de betreffende stekker wat dicht geknepen en de verbindingen getracht schoon te maken ..
Met als gevolg .. :winner:
Hij doet het weer!
Nu maar afwachten voor hoelang, want kon er eigenlijk weinig aan zien ...
Toch bedankt allemaal!