umnitza orion v1 versus 2
- yellowness
umnitza orion v1 versus 2
heren vandaag zijn me AE naar de filistijnen. het zijn wel de goedkope ding van HL motive maar ik wil nu die van umnitza alleen zie ik 2 versies. die V2 lijkt me wel mooier naar mijn mening.
hebben hier forum leden meer verstand of kennis. mijn bmw heeft wel OEM Xenon. want die andere heb ik nog niet eens half jaar erin en zijn kapot. dus ik neem aan dat deze kwalitatief beter zijn langer mee gaat.
alleen ik weet niet of NEON OF LED beter zijn.
alvast bedankt.
hebben hier forum leden meer verstand of kennis. mijn bmw heeft wel OEM Xenon. want die andere heb ik nog niet eens half jaar erin en zijn kapot. dus ik neem aan dat deze kwalitatief beter zijn langer mee gaat.
alleen ik weet niet of NEON OF LED beter zijn.
alvast bedankt.
Re: umnitza orion v1 versus 2
ik zat de laatste tijd ook al te kijken naar de umnitza orion v2's.. ik denk dat ie wel beter zijn..

Ik heb de V2, ze geven veel meer licht dan de "gewone" AE's
Bij xenon staan ze super vind ik. De V1 is het zelfde als de V2 alleen zitten er i.p.v. 60 leds er 30 leds per ring in.
Er zit dus meer ruimte tussen de leds bij V1's.
Bij xenon staan ze super vind ik. De V1 is het zelfde als de V2 alleen zitten er i.p.v. 60 leds er 30 leds per ring in.
Er zit dus meer ruimte tussen de leds bij V1's.
- Spoiler: Laat zien
-
Griffendahl
Ben ik dan de enige die het juist helemaal niet mooi vindt als die dingen zo fel zijn ??
- Edit:
- je moet ze juist van een kilometer afstand zien aankomen.....
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 10 dec 2008, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- largeproject
- Contacteer:
Opt1mus schreef:ja!
+1
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Griff, ik ben met je eens dat jouw variant de beste is

Rest is ook wel mooi, maar geel staat het best!
Ik heb eergisteren de gele V2's besteld voor m'n facelift coupé! Deze hebben echt die OEM look!!
Geel en xenon staat voor geen meter.bjornc schreef:Griff, ik ben met je eens dat jouw variant de beste is![]()
V2 en gele koplampen ook niet.
ik vind eigenlijk die neon ringen veel mooier. bij deze dingen zie je eigenlijk allemaal streepjes licht naast elkaar terwijl die neon ringen gewoon mooi rond zijn... (CCFL ofzo heten die dacht ik.?)
JP
JP
-
Griffendahl
Thanks, ik heb dus geel met xenon, bewust... Vind het met voorsprong de mooiste combinatieMaestroxl schreef: Geel en xenon staat voor geen meter.
V2 en gele koplampen ook niet.
als ik moest kiezen zou ik ook voor de gele kleur gaan.Griffendahl schreef:Ben ik dan de enige die het juist helemaal niet mooi vindt als die dingen zo fel zijn ??
welke zijn dit eigenkijk precies, en dan bedoel ik dus de kwalitatief goede?
fahren mit vergnugen
- yellowness
hey gaan die AE van umnitza met deze koude weer ook wel eens niet aan.
ik heb nu een goedkope versie van MP en nu met deze koude weer soms gaat eentje niet aan ik dacht eerst dat kapot was.
maar ik neem aan dat AE van umitza deze probleem niet heb.
ik heb nu een goedkope versie van MP en nu met deze koude weer soms gaat eentje niet aan ik dacht eerst dat kapot was.
maar ik neem aan dat AE van umitza deze probleem niet heb.
-
Griffendahl
Mijn gele CCFL Umnitza's gaan gewoon elke ochtend trouw aan...
- largeproject
- Contacteer:
Alle ccfl's hebben het probleem met koud weer kwa opstarten,die begint pas naar een minuut af wat zijn goede kleur te krijgen,dat in tegenstelling tot led's,die zijn niet gevoelig voor temperatuur.
Denk dat ik volgende week een setje Umnitza's V2 ga bestellen,heb nu die van Hl naar tevredenheid maar ben gewoon nieuwsgierig naar ze,ook Hl trouwens.
Denk dat ik volgende week een setje Umnitza's V2 ga bestellen,heb nu die van Hl naar tevredenheid maar ben gewoon nieuwsgierig naar ze,ook Hl trouwens.