Hoi, ik krijg volgende week mijn 320D en ben aan het orienteren voor wat accesoires. Wij willen onze fietsen mee nemen, nou hebben we een drager voor op de trekhaak, maar onze BMW heeft er geen. Een optie is trekhaak laten plaatsen. Tweede is een fietsdraer met klemmen en spanbanden. Je hebt types die zouden kunnen passen, maar heeft iemand daar ervaring mee? En als een trekhaak de beste optie is, wat is de dealerprijs?
En dan de radio. Mooi hoor een originele BMW radio, helemaal met stuurbediening, maar heeft BMW nieuwere types (die wel MP3 WMA, USB etc.etc. hebben) die zo in onze type te plaatsen zijn?
Alvast bedankt voor de reacties!!
Fietrdrager en Radio
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Fietrdrager en Radio
De fietsdrager zou ik alleen op de trekhaak nemen.
Als je met klemmen en bandjes gaat werken beschadig je de auto geheid een keer.
Als je met klemmen en bandjes gaat werken beschadig je de auto geheid een keer.
-
Mark
+1
Ik zou ook zeker voor de optie met trekhaak gaan.
Alleen kun je die misschien zelf via internet proberen aan te schaffen en hem vervolgens bij een monteur eronder laten zetten, althans, als je een goedkopere oplossing zoekt. Anders kun je uiteraard ook gewoon naar de dealer rijden.
Succes
Ik zou ook zeker voor de optie met trekhaak gaan.
Alleen kun je die misschien zelf via internet proberen aan te schaffen en hem vervolgens bij een monteur eronder laten zetten, althans, als je een goedkopere oplossing zoekt. Anders kun je uiteraard ook gewoon naar de dealer rijden.
Succes
wat de radio aanbetreft is er zeker een die mp3 afspeelt, deze zijn in de nieuwe type e46Piet junior schreef:Hoi, ik krijg volgende week mijn 320D en ben aan het orienteren voor wat accesoires. Wij willen onze fietsen mee nemen, nou hebben we een drager voor op de trekhaak, maar onze BMW heeft er geen. Een optie is trekhaak laten plaatsen. Tweede is een fietsdraer met klemmen en spanbanden. Je hebt types die zouden kunnen passen, maar heeft iemand daar ervaring mee? En als een trekhaak de beste optie is, wat is de dealerprijs?
En dan de radio. Mooi hoor een originele BMW radio, helemaal met stuurbediening, maar heeft BMW nieuwere types (die wel MP3 WMA, USB etc.etc. hebben) die zo in onze type te plaatsen zijn?
Alvast bedankt voor de reacties!!
vanaf ( ik dacht 2004) ingebouwd.
deze kun je nieuw kopen en dan ben je ongeveer 450 eurie kwijt. ( ebay.de)
gr
fahren mit vergnugen
- Grunnbimmer
Volgens mij ondersteunt de latere BMW Business Cd (cd53 gemaakt door Alpine) ook WMA. Ik heb dat zelf nog nooit getest, maar kan het allicht eens proberen.
.
Er is nog een leuke optie van "Gromaudio" http://www.gromaudio.com
Dit is een MP3/usb adapter, welke je op de wisselaar aansluiting van je BMW radio aansluit. Hier steek je gewoon een USB sticky met MP3's in en je bent klaar. Met recente firmware worden zelfs ID3 tags weergegeven op je business cd.
Deze dingen worden voor 100 euro op de bekendste internationale veilingsite verkocht.
.
Er is nog een leuke optie van "Gromaudio" http://www.gromaudio.com
Dit is een MP3/usb adapter, welke je op de wisselaar aansluiting van je BMW radio aansluit. Hier steek je gewoon een USB sticky met MP3's in en je bent klaar. Met recente firmware worden zelfs ID3 tags weergegeven op je business cd.
Deze dingen worden voor 100 euro op de bekendste internationale veilingsite verkocht.