Automatische achterruit en spiegel verwarming?
-
Tommy
Automatische achterruit en spiegel verwarming?
Ik heb nu ongeveer 1 jaar een 320i executive (full option), dit is de eerste winter die ik met deze auto in ga. Hiervoor had ik een 318i ook executive en die heb ik 3 jaar gereden. Wat ik merk is dat, nu het winter wordt de 320 automatisch de achterruit- en spiegel verwarming aanzet. Dat deed de 318 niet. Nu maakt het natuurlijk niet uit wat voor motor erin zit maar het waren beide executive uitvoeringen. Alleen is de 320 met veel meer extra's uitgerust dan de 318 zoals xeon, koplampsproeiers elec. glazen dak enz. enz. Weten jullie of de automatische achterruit- en spiegel verwarming een optie is? Anders heb ik denk ik een storing in de computer. Hij doet het dan wel alleen als het koud is. Wel jammer dat hij dan ook niet de stoelverwarming automatisch aanzet
. Maar dat zal wel met het veiligheids aspect van de achterruit- en spiegelverwarming hebben te maken.
- largeproject
- Contacteer:
Re: Automatische achterruit en spiegel verwarming?
Bij mijn moet je de achterruit verwarming toch echt zelf inschakelen,al vriest het -20.
De spiegelverwarming werkt altijd.
De spiegelverwarming werkt altijd.
volgens mij is dat 1 van de voorkeurs instellingen dat beneden een bepaalde temperatuur (3 gr o.i.d.) automatisch achterruit en spiegel aan gaan. Zou je even aan Speek moeten vragen dat is de expert.
-
Stefan
Klopt wat Zanti zegt, dat is 1 van de voorkeursinstellingen die in je sleutel is geprogrammeerd.
-
Tommy
Kijk dat is nou eens een feature waarvan ik zeg, die zou BMW standaard aan moeten zetten
. Hiermee kunnen ze ook nog eens scoren in veiligheids testen. Nu weet niemand van het bestaan, ik had dit zeker 4 jaar geleden al willen weten!
Normaal gesproken wordt de spiegelverwarming dus geactiveerd als de achterruit verwarming wordt aangezet?