16:9 scherm aansluiten zonder navi?
- Boarder327
16:9 scherm aansluiten zonder navi?
Hallo,
is het mogelijk om een OEM 16:9 scherm aan te sluiten zonder een navigatie?
Ik heb zelf een OEM mp3 wisselaar en zou het leuk vinden als ik dan de teksten in beeld kon krijgen.
Groeten Maurice
is het mogelijk om een OEM 16:9 scherm aan te sluiten zonder een navigatie?
Ik heb zelf een OEM mp3 wisselaar en zou het leuk vinden als ik dan de teksten in beeld kon krijgen.
Groeten Maurice
-
Griffendahl
Re: 16:9 scherm aansluiten zonder navi?
Volgens mij gaat dat niet werken, aangezien het geheel volgens mij allemaal aangestuurd wordt door de navigatie computer... Dus radio etc, hangt volgens mij allemaal (indirect) aan de navigatie computer die dan voor het beeld zorgt.
Wat je zou kunnen doen is een MK3 computer gebruiken, bij mijn weten zijn die een stuk goedkoper als de MK4
Wat je zou kunnen doen is een MK3 computer gebruiken, bij mijn weten zijn die een stuk goedkoper als de MK4
Ik wil niet een heel nieuwe topic openen en de forum vervuilen maarik zit ook te denken aan een 16:9 scherm maar omdat te doen moet ik me Klimatronic verplaatsen naar beneden waar ik me leeg gedeelte heb. Nu is mijn vraag gaat dat zo maar er in passen? Heb ik daar niet een single din voor nodig? Dus zo een railsje waar ik hem in kan schuiven ?Griffendahl schreef:Volgens mij gaat dat niet werken, aangezien het geheel volgens mij allemaal aangestuurd wordt door de navigatie computer... Dus radio etc, hangt volgens mij allemaal (indirect) aan de navigatie computer die dan voor het beeld zorgt.
Ja ik ben een noob maar ik wil het toch weten voordat ik het aan iemand ga laten doen en op de helft er achter kom dat die er los in hangt en dat ik dus dat nodig heb? Ik hoop dat iemand mij hier bij informatie kan geven.
@ Boarder327 : Zonder Navigatiecomputer zul je inderdaad geen beeld krijgen op je monitor. Goedkope oplossing is dan inderdaad een MK3.
@ GoGo22 : Asbak unit is gewoon te bestellen bij de dealer, daar schuift je clima paneel gewoon in. Kost je een 30-40 euro.
@ GoGo22 : Asbak unit is gewoon te bestellen bij de dealer, daar schuift je clima paneel gewoon in. Kost je een 30-40 euro.
www. M3 register .nl
Komt t clima paneel dan ipv asbak of zonnebril vakje daarboven? Is het ook mogelijk om een 3rd party 16:9 sherm te plaatsen zoals deze:BertusE46 schreef:@ Boarder327 : Zonder Navigatiecomputer zul je inderdaad geen beeld krijgen op je monitor. Goedkope oplossing is dan inderdaad een MK3.

Of zeg ik nu iets onmogelijks :fuit:
Increase the Peace!
- Dutch Delight
Volgens mij gaat iedereen aan de HD-3 tegenwoordig

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
haha.. jij bracht het virus binnen...Dutch Delight schreef:Volgens mij gaat iedereen aan de HD-3 tegenwoordig![]()
![]()
![]()
//.00.-// > /.-////.-///.-
Nee asbak blijft gewoon, de climatronic komt inplaats van de zonnebril vakje. dus daar gaat mijn vraag over.Is dit gewoon zomaar over te zetten? Is het een soort kliksysteem ofzo?bibic schreef:Komt t clima paneel dan ipv asbak of zonnebril vakje daarboven? Is het ook mogelijk om een 3rd party 16:9 sherm te plaatsen zoals deze:BertusE46 schreef:@ Boarder327 : Zonder Navigatiecomputer zul je inderdaad geen beeld krijgen op je monitor. Goedkope oplossing is dan inderdaad een MK3.
Of zeg ik nu iets onmogelijks :fuit:
maar om zo'n 'Pioneer'scherm in je sedan te kunnen plaatsen moet je aanpassingen doen aan je airco of zo niet?
BMW = = = Car For Life
Yep, deze moet gedeeltelijk gesloopt worden aan de achterkant om passend te maken. Volgens mij hoeft dat weer niet bij een oem 16:9 sherm...badboy schreef:maar om zo'n 'Pioneer'scherm in je sedan te kunnen plaatsen moet je aanpassingen doen aan je airco of zo niet?
Increase the Peace!
- largeproject
- Contacteer:
bibic schreef:Yep, deze moet gedeeltelijk gesloopt worden aan de achterkant om passend te maken. Volgens mij hoeft dat weer niet bij een oem 16:9 sherm...badboy schreef:maar om zo'n 'Pioneer'scherm in je sedan te kunnen plaatsen moet je aanpassingen doen aan je airco of zo niet?
Klopt de OEM past zonder zagen/boren erin.
Alleen gaat de clima bediening naar beneden op de plaats waar nu het brillenvakjes zit,zoals Bertus ook al zei.
Maar deze past niet in de huidige unit,daarvoor moet je idd bij de dealer een ander frame kopen,zitten maar hele kleine verschillen in,maar gat niet netjes passen als je hem der nu in zal zetten.
Als je onderin de hoeken van de airco paneel kijkt zie je dat deze rond zijn en die van het brillenvak haaksrecht.
Ik weet niet of je een knoppenbalk hebt of alleen maar 1 schakelaar,anders kan ik je het ondedelen nummer wel geven van die je nodig hebt met knoppenbalk.
- largeproject
- Contacteer:
Chris schreef:haha.. jij bracht het virus binnen...Dutch Delight schreef:Volgens mij gaat iedereen aan de HD-3 tegenwoordig![]()
![]()
![]()
Liep al wat langer in gedachte met een dubbel din,maar dan de goedkoperen van Pioneer,maar die dingen werken zo slecht.