et waarde
et waarde
Morgen ga ik kijken naar 19 inch velgen, en als ze goed zijn koop ik ze. Maar de et waarde is 34 en ik geloof dat de standaard et waarde van een e46 45 is. Volgens die winkel maakt dat geen probleem, maar wou het toch even zeker weten
dus weet iemand of dat problemen geeft? de bandenmaat is trouwens 235/35-19. naar mijn idee komen ze dus 11 mm naar buiten tov de standaard velgen.
-
AlpinaDrachten
Re: et waarde
Ik zou dit ff goed checken..
bel anders ff een dealer....
hij kan aardig zoekerig worden van verkeerde ET
bel anders ff een dealer....
hij kan aardig zoekerig worden van verkeerde ET
-
AlpinaDrachten
check
Mooggie schreef:Na alle vragen over ET-waarden hier maar eens even een overzichtje:
http://www.bmwlife.lv/download.php?id=784
Of hier kan je ook ET info vinden, van alle typen BMW-velgen:
http://felgenkatalog.auto-treff.com/
Ook heb ik weleens gehoord dat je max. 5 mm mag afwijken (boven en onder) van de voorgeschreven ET-waarde, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.
Klopt!! is gewoon het beste, wil echter niet zeggen dat een hogere afwijking niet KAN!!!AlpinaDrachten schreef:
Ook heb ik weleens gehoord dat je max. 5 mm mag afwijken (boven en onder) van de voorgeschreven ET-waarde, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen.
-
Griffendahl
Wat in dit geval ook nog heel belangrijk is is de breedte van je velg... Een 9,5J brede velg gaat denk ik niet lukken, een velg van 8,5J daarentegen zal wel goed gaan.
Nou heb ze gekocht
en ze passen perfect. Zijn 8,5J breedt en et 34. 235/35-19 banden eromheen. Rijdt prima, geen afwijking, geen geschudt in het stuur en auto blijft kaarsrecht rechtdoor rijden met handjes los. banden zitten nog binnen de wielkast en bij stevige hobbels nergens problemen mee. Thnx guys i'm happy 
- marcovandaar
en welke zijn het geworden
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
PIC'S or it didn't happen!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|