wat ik me nou afvraag is , of het komt doordat de turbo het verlies aan vermogen compenseert of dat de auto daadwerkelijk bijna niet slijt. Mijn auto komt met gemak boven de 200 nog... zelfs met winterbanden en regenachtig weer. En mijn auto heeft 325.000km gelopen nu.
Misschien , maar dat is dus iets waar ik aan dacht, compenseert de turbo het vermogens verlies waardoor de turbo er harder aan moet trekken. Kan natuurlijk , misschien is het helemaal niet zo maar ik vraag het me wel af. Vind het trouwens erg goed om te horen dat hij nog steeds 140pk heeft met 220.000k op de klok... geeft hoop voor mij!
Net gelezen in de Autoweek van deze week (week 6)! Geweldig, de beste uit de test! Een goed onderhouden Porsche en Alfa konden er niet tegen op, laat staan de overige roestbakken. Super!!! Vraag me af of dit structureel geldt voor BMW, of dit een incident is. Zou deze slijtagebestendigheid ook gelden voor de benzinemotoren van BMW? Ik hoop van wel.
Netjes man . Ik las het vanmiddag al in de autoweek, grappig dat het iemand van dit forum was dus. Ik lees dat je V-Power tankt, blijkbaar dus 100% probleemloos? Ik heb hier ook al ergens een topic gelezen dat V-power juist schadelijk zou kunnen zijn, daardoor twijfel ik. Waar ik vooral benieuwd naar ben, merk je daadwerkelijk verschil in brandstofverbruik en prestaties?