sleutel werkt niet goed

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Boarder327

sleutel werkt niet goed

Bericht door Boarder327 » 26 nov 2008, 19:16

Hallo,
ik heb al een tijdje een probleem met mijn sleutel,ik krijg steeds vaker mijn auto niet open via de afstandsbediening.Dicht gaat altijd ,ik duw dan vaker open dicht open dicht en meestal gaat hij dan wel open.
Soms werkt dit ook niet en krijg ik de auto ook niet open via het slot (allen de bestuurders kant wel).
Als ik dan een paar keer met de sleutel open en dicht maak gaat hij meestal weer open ,maar ook niet altijd waardoor mijn vrouw over de bestuurdersstoel naar binnen moet :(
Ik heb de sleutel opnieuw ingelezen dmv sleutel in contact heel even open knop ingedrukt 3x op sluiten ,maar dit werkt ook niet altijd.Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn?Als ik wil openen gaat wel de binnenverlichting aan.

Groeten Maurice

Griffendahl

Re: sleutel werkt niet goed

Bericht door Griffendahl » 26 nov 2008, 19:19

Basismodule vervangen, duur grapje helaas...

Boarder327

Bericht door Boarder327 » 26 nov 2008, 21:06

Griffendahl schreef:Basismodule vervangen, duur grapje helaas...
zit die basismodule in de sleutel of in de auto en aan wat voor een prijs moet ik dan denken?

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 26 nov 2008, 21:07

Zit in de auto, en de module los kost uit mijn hoofd zo rond de 300 euro ;(

Boarder327

Bericht door Boarder327 » 26 nov 2008, 21:34

Griffendahl schreef:Zit in de auto, en de module los kost uit mijn hoofd zo rond de 300 euro ;(
is deze ook gebruikt te vinden of gaat dit niet? 300euro vind ik een hoop geld

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 26 nov 2008, 21:40

Ja ongetwijfeld, maar 't is niet een onbekend probleem, dus je loopt wel een risico dat je binnen korte tijd weer moet. Heb mijne recent gewoon bij de dealer laten vervangen. Doet even zeer maar is het gegarandeerd goed, onverhoopt niet goed dan kan je gewoon weer terug en kunnen ze het daar maar oplossen.

Boarder327

Bericht door Boarder327 » 26 nov 2008, 22:06

Griffendahl schreef:Ja ongetwijfeld, maar 't is niet een onbekend probleem, dus je loopt wel een risico dat je binnen korte tijd weer moet. Heb mijne recent gewoon bij de dealer laten vervangen. Doet even zeer maar is het gegarandeerd goed, onverhoopt niet goed dan kan je gewoon weer terug en kunnen ze het daar maar oplossen.
Bedankt voor de info :duim:

bmw-freakske

Bericht door bmw-freakske » 26 nov 2008, 22:39

Ik heb ook een nieuwe basismodule moeten laten steken want de mijne was kapot. Bij mij gingen de deuren ook niet meer open, op slot nog wel. Heeft me 300€ gekost en dan nog 50€ om deze opnieuw te laten inlezen. Je kan geen gebruikte kopen want dan moet deze van hetzelfde model komen en met dezelfde opties, anders werken je opties niet meer.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”