velgen
-
Griffendahl
Re: velgen
Het spijt me wel, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat je hier probeert te vragen ??
Ik ben echt niet van de taalpolitie, maar zou je kunnen proberen je vraag iets duidelijker te formuleren ??
Ik ben echt niet van de taalpolitie, maar zou je kunnen proberen je vraag iets duidelijker te formuleren ??
- Dutch Delight
+1 :?Griffendahl schreef:Het spijt me wel, maar ik heb werkelijk geen flauw idee wat je hier probeert te vragen ??

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
-
Griffendahl
Bedoel je nu of je koppeling het eventueel grotere gewicht van de wielen wel aan kan ??
In dat geval maak je daar maar geen zorgen over, een koppeling is vaak behoorlijk overgedimensioneerd en komt normaal gesproken daardoor niet in de problemen.
Waar je wel kans op loopt is dat je wiellagers sneller verslijten, omdat deze bij grotere bredere wielen doorgaans zwaarder belast worden.
In dat geval maak je daar maar geen zorgen over, een koppeling is vaak behoorlijk overgedimensioneerd en komt normaal gesproken daardoor niet in de problemen.
Waar je wel kans op loopt is dat je wiellagers sneller verslijten, omdat deze bij grotere bredere wielen doorgaans zwaarder belast worden.
Griffendahl schreef:Bedoel je nu of je koppeling het eventueel grotere gewicht van de wielen wel aan kan ??
ja ik zoek mij 19/35/215 bbs lemans te kopen
ja sorry als je me niet verstaat ik ben ma nen Belg hé
-
Griffendahl
Maar als ik een Belgische krant lees schrijven ze ook niet zoals jij typt, er is een verschil tussen schrijf- en spreektaal
Voor wat betreft die velgen, mits de ET en J waarde een beetje redelijk zijn van die velgen zie ik niet veel problemen om die onder een 320d te plaatsen.
Voor wat betreft die velgen, mits de ET en J waarde een beetje redelijk zijn van die velgen zie ik niet veel problemen om die onder een 320d te plaatsen.
- marcovandaar
bbs lemans past gewoon hoor, je moet alleen wel de juiste hebben voor e46
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz