stekker lucht massa meter.
-
Pegasus
stekker lucht massa meter.
Vandaag tijdens het vervangen van een lamp, zag ik de stekker van de lmm er niet op zitten.
Nu is mijn vraag wat zijn de directe gevolgen van een niet aangesloten lmm, heb er even een stukkie mee gereden.
Maar kon niet echt een verschil merken, nu is het zo dat de auto bij laag toerental nog wel eens wat wil stotteren.
Zou dit kunnen door de lmm die niet was aangesloten???, Er brandde verder ook geen lampje of iets dergelijks.
Nu is mijn vraag wat zijn de directe gevolgen van een niet aangesloten lmm, heb er even een stukkie mee gereden.
Maar kon niet echt een verschil merken, nu is het zo dat de auto bij laag toerental nog wel eens wat wil stotteren.
Zou dit kunnen door de lmm die niet was aangesloten???, Er brandde verder ook geen lampje of iets dergelijks.
Re: stekker lucht massa meter.
ik weetniet precies of er een verschil is tussen een kapotte LMM of helemaal geen LMM, maar met rijd het in ieder geval veel soepeler vind ik. De mijne was kapot en heb hem vervangen laatst. Ik merkte dat de auto het veel beter pakte tijdens schakelen.. ook is de motor rustiger en stiller geworden..

-
Pegasus
Heb idd het idee dat de auto wat directer reageert op het gaspedaal.
Morgen maar eens proberen als het wat minder glad is.
wilde het net zeggen.. met dit weer is het beterPegasus schreef:Heb idd het idee dat de auto wat directer reageert op het gaspedaal.
correct me if I am wrong..

-
Pegasus
De asc greep vaker in nu de stekker er weer op zit, maar heb wel het idee dat de auto ook meer vermogen heeft
-
Pegasus
Met schade bedoel je motorische schade?????
Lijkt mij dat de verbranding niet helemaal goed zou zijn, dus heb je sneller aanslag aan de motor, b.v de bougies en dergelijke????
Lijkt mij dat de verbranding niet helemaal goed zou zijn, dus heb je sneller aanslag aan de motor, b.v de bougies en dergelijke????
jah dat bedoelde ik ook.. de motor draait dan op een soort noodprogramma gok ik.. want nadat ik mn LMM had vervangen ging het bij een koude start ook meer gas geven in het begin, wat ie met de kapotte nooit heeft gedaan..Pegasus schreef:Met schade bedoel je motorische schade?????

Dat je dit niet meteen hebt gemerkt....? Ik weet niet hoe dat bij bmw zit maar bij tdi motoren is de wagen niet vooruit te branden zonder de lmm.
Increase the Peace!
-
Pegasus
We hebben dit niet echt gemerkt omdat we onze BMW zo hebben gekocht, dit is ook de eerste BMW voor ons en hadden dus niet echt vergelijkingsmateriaal.bibic schreef:Dat je dit niet meteen hebt gemerkt....? Ik weet niet hoe dat bij bmw zit maar bij tdi motoren is de wagen niet vooruit te branden zonder de lmm.
Het niet vooruit te branden viel dus wel mee voor ons gevoel, tot gisteravond dan
Laura
Dan is het idd moeilijk te merken als er iets niet klopt, maar mooi dat ie nu weer in orde isPegasus schreef:We hebben dit niet echt gemerkt omdat we onze BMW zo hebben gekocht, dit is ook de eerste BMW voor ons en hadden dus niet echt vergelijkingsmateriaal.bibic schreef:Dat je dit niet meteen hebt gemerkt....? Ik weet niet hoe dat bij bmw zit maar bij tdi motoren is de wagen niet vooruit te branden zonder de lmm.
Het niet vooruit te branden viel dus wel mee voor ons gevoel, tot gisteravond dan
Laura
- Edit:
- TIP: Misschien kun je de volgende keer beter een pierburg LMM nemen, is goedkoper dan de oem en gaan als het goed is ook langer mee. Weet alleen niet als je dan nog langs de dealer moet om m in te leren.
Increase the Peace!
-
Pegasus
ik was eiegnlijk van mening dat pierburg alleen voor diesel motoren beschikbaar was.
Maar ik kan natuurlijk verkeerd zijn voorgelicht
Zie nou pas dat jij een 320 ci hebt 8PPegasus schreef:ik was eiegnlijk van mening dat pierburg alleen voor diesel motoren beschikbaar was.
Increase the Peace!
-
Pegasus
heheh ben ik in ieder geval goed voorgelicht
In ieder geval bedankt voor je hulp
In ieder geval bedankt voor je hulp