elec. inklapbare spiegels
- yellowness
elec. inklapbare spiegels
was vandaag me auto aan het poetsen en kwam een andere E46 aan coupe kwam langs voor een praatje.
nou blijkt dat hij een elec. inklapbare spiegels heeft. nou vraag ik me af ik heb dat niet.
is het mogelijk om dat te monteren of moet ik de hele set nieuwe spiegels aankopen. want ik ben blij met mijn spiegels want die spiegelpoot heeft hoogglans. en wil dat niet vervangen. is dat achteraf mogelijk zo elec. inklap funtie op mijn spiegels. zo ja kost dat veel ??
ik hoop dat jullie me kunnen helpen. is eigenlijk een nieuwe mod die ik graag wil hebben.
alvast bedankt guys
nou blijkt dat hij een elec. inklapbare spiegels heeft. nou vraag ik me af ik heb dat niet.
is het mogelijk om dat te monteren of moet ik de hele set nieuwe spiegels aankopen. want ik ben blij met mijn spiegels want die spiegelpoot heeft hoogglans. en wil dat niet vervangen. is dat achteraf mogelijk zo elec. inklap funtie op mijn spiegels. zo ja kost dat veel ??
ik hoop dat jullie me kunnen helpen. is eigenlijk een nieuwe mod die ik graag wil hebben.
alvast bedankt guys
Re: elec. inklapbare spiegels
HIer heb je voor nodig:
Andere spiegels, je kan nl geen motortje inbouwen hiervoor.
Andere schakelaar.
En, afhankelijk of je al stoel/spiegelgeheugen hebt,
een inklapmodule plus kabels..
Huidige spiegels kan je dus niet gebruiken hiervoor en de hoeveelheid werk is geheel afhankelijk van of je wel of geen geheugenfunctie hebt.
Kj
Andere spiegels, je kan nl geen motortje inbouwen hiervoor.
Andere schakelaar.
En, afhankelijk of je al stoel/spiegelgeheugen hebt,
een inklapmodule plus kabels..
Huidige spiegels kan je dus niet gebruiken hiervoor en de hoeveelheid werk is geheel afhankelijk van of je wel of geen geheugenfunctie hebt.
Kj
BMW 318CI 2003 M-Technik II 
- yellowness
k heb wel een elc. stoel met geheugen. maar weet niet of er ook spiegelgeheugen inzit of hoe het werk. ik zag een forumlid eentje van umnitza CSL spiegel laten inbouwen met klapfunctie de CSL spiegel is altijd al een mod die ik graag wilde maar als het ook nog kan inklappen is alleen maar mooier. de spiegel valt mee maar ik weet niet hoeveel werk erin moet zitten of hoeveel budget erbij moet komen ivm met monteren, kabels en schakelaar. en op die spiegel van mij zit een stoeprand functie op als ik achteruit rij maar weet niet of dat op alle e46 zit. en die wil ik graag ook behouden.
Dan heb je als 't goed is al spiegel modules in de deur zitten.
Kan je eventueel contorleren door er even een deurpaneel af te halan, je bedrading vanaf je spiegel loopt dan naar een zwart kastje van zo'n 8x8 CM.
Als dit klopt heb je alleen een nieuwe spiegel verstelschakelaar nodig (ca 40,=) en uiteraard dus de juiste spiegels geschikt voor memory en inklapfunctie.
2 extra draden voor inklapfunctie vanaf je nieuwe spiegels moeten dan op de spiegelmodules worden aangesloten.
Schakelaar word gewoon omgewisseld, de aansluiting hiervan is hetzelfde.
KJ
Kan je eventueel contorleren door er even een deurpaneel af te halan, je bedrading vanaf je spiegel loopt dan naar een zwart kastje van zo'n 8x8 CM.
Als dit klopt heb je alleen een nieuwe spiegel verstelschakelaar nodig (ca 40,=) en uiteraard dus de juiste spiegels geschikt voor memory en inklapfunctie.
2 extra draden voor inklapfunctie vanaf je nieuwe spiegels moeten dan op de spiegelmodules worden aangesloten.
Schakelaar word gewoon omgewisseld, de aansluiting hiervan is hetzelfde.
KJ
BMW 318CI 2003 M-Technik II 
Is wel een vette mod! Vouwen de spiegels dan naar binnen of naar boven? Heb namelijk een m3 cabrio gezien waarbij ze naar boven vouwen 
Increase the Peace!
Ze vouwen naar boven, kijk hier maar eens....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Dat is de sh*tOpt1mus schreef:Ze vouwen naar boven, kijk hier maar eens....
Mag ik vragen wat je in tot. kwijt was? Ben altijd in voor extra knopjes en gadets in mijn wagen
Increase the Peace!
De standaard sedan spiegels klappen electrisch naar binnen. Alleen de M-spiegels klappen naar boven.
-
Griffendahl
Volgens mij klappen (M3) coupe/cabrio spiegels naar boven en de rest naar binnen...
Als ze naar boven klappen ziet er iets gaver uit vind ik. Klappen ze ook automatisch als je de motor afzet?
Increase the Peace!
Nee, dat is niet mogelijk. Het is eventueel mogelijk om ze met je afstandsbediening te sluiten, dat moet je de vergrendel knop ingedrukt houden. Deze instelling is niet op alle auto's mogelijk.bibic schreef:Als ze naar boven klappen ziet er iets gaver uit vind ik. Klappen ze ook automatisch als je de motor afzet?
Dus die zitten dan aangesloten op de comfort sluiting.. Toevallig heb ik die functie |pfarl schreef:Nee, dat is niet mogelijk. Het is eventueel mogelijk om ze met je afstandsbediening te sluiten, dat moet je de vergrendel knop ingedrukt houden. Deze instelling is niet op alle auto's mogelijk.bibic schreef:Als ze naar boven klappen ziet er iets gaver uit vind ik. Klappen ze ook automatisch als je de motor afzet?
Increase the Peace!
Als je een beetje handig bent kan het wel, hier staat de DIY.farl schreef:Nee, dat is niet mogelijk. Het is eventueel mogelijk om ze met je afstandsbediening te sluiten, dat moet je de vergrendel knop ingedrukt houden. Deze instelling is niet op alle auto's mogelijk.bibic schreef:Als ze naar boven klappen ziet er iets gaver uit vind ik. Klappen ze ook automatisch als je de motor afzet?
Ik wil wel proefkonijn zijn......
|
Antwoord staat in het topicbibic schreef:Mag ik vragen wat je in tot. kwijt was? Ben altijd in voor extra knopjes en gadets in mijn wagen
|
Die jongens van e46fanatics.com zijn wel leip man! Misschien kunnen we n keer een meeting houden met hunOpt1mus schreef:Als je een beetje handig bent kan het wel, hier staat de DIY.farl schreef:Nee, dat is niet mogelijk. Het is eventueel mogelijk om ze met je afstandsbediening te sluiten, dat moet je de vergrendel knop ingedrukt houden. Deze instelling is niet op alle auto's mogelijk.bibic schreef:Als ze naar boven klappen ziet er iets gaver uit vind ik. Klappen ze ook automatisch als je de motor afzet?
Ik wil wel proefkonijn zijn......
Increase the Peace!