voorruit schoon zonder ruiten-wisser

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
freddy

Re: voorruit schoon zonder ruiten-wisser

Bericht door freddy » 10 nov 2008, 17:09

opzich ben ik niet tevreden over rain x ,
1. weinig vloeistof in flacon(snel op) en werking is maar van korte duur, en met zon erop makkelijk streep vorming en vlekken.

daarom heb ik gezocht naar een beter en kwaliteits product en gevonden, echt een aanrader.wel wat ddurder dan rai x maar in verhouding qua inhoud zelfde en werking en verwerken vele malen beter.

http://www.e46forum.nl/viewtopic.php?f=40&t=3886

1ltr verpakking en geweldig resultaat, was even zoeken en testen maar super spul en voldoende voor .....................hele lange tijd .

Guiding

Bericht door Guiding » 10 nov 2008, 17:13

ik heb 3 flaconnetjes Rain-X van een maat gehad, maar gebruik het eigenlijk alleen op me achterruit.
daar werkt het wel lekker btw
Afbeelding
Mooi zwart is niet lelijk!

zimbab

Bericht door zimbab » 10 nov 2008, 17:19

Guiding schreef:ik heb 3 flaconnetjes Rain-X van een maat gehad, maar gebruik het eigenlijk alleen op me achterruit.
daar werkt het wel lekker btw
Klopt ja....op mijn zijruiten en achterruit vind ik het ook prima, maar ik heb er vandaag bij daglicht op de snelweg ook even mee gereden en het klopt dat je eigenlijk je ruitenwissers niet nodig hebt, maar ik wordt echt helemaal knotsgek van al die pareltjes die in een continue stroom over mijn voorruit glijden. :X

Het doet wat het beloofd, dus op zich geen slechte koop, maar mij ligt het niet (voor mijn voorruit). Doe mij maar gewoon een stel goede ruitenwissers!

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”