PDC vraagje
-
arjanvanessen
PDC vraagje
ik heb een e46 m3 2004 zonder PDC , nou moet er een andere achterbumper op ivm schade , nou kan ik een achterbumper met PDC kopen , als ik dit nou compleet incl PDC moduul / PDC kabelboom koop is dat dan plug en play op mijn auto aan te sluiten , of moet er echt drastisch omgebouwd worden ?
Arjan
Arjan
Re: PDC vraagje
Reken maar op een flinke ombouw als je voor OEM gaat.
Alhoewel ik dat niet met zekerheid kan zeggen voor een M3...
Er zijn i.i.g. een hoop aftermarket setjes te koop die het uitstekend doen en volgens mij ook goed passen in de originele gaten.
Alhoewel ik dat niet met zekerheid kan zeggen voor een M3...
Er zijn i.i.g. een hoop aftermarket setjes te koop die het uitstekend doen en volgens mij ook goed passen in de originele gaten.
Aan de door mij gedane opmerkingen kunnen geen rechten worden ontleend.
-
Ome Cied
ik heb zelf pdc achteraf ingebouwd voor een dag of 5 dagen geleden. heb nog wel een inbouw handlijding voor pdc (ook nog voor de '04 in pdf-bestand) alleen wel voor de sedan. maar zal wel gelijk zijn aan de coupe behalve de bumpers dan. mocht je intresse hebben mail ik deze naar je. er staat onder onderandere in waar je welke 8 kabeltjes van de stroomkabelboom moet aansluiten en de rest is echt vrij simpel zal +/- een uurtje of 3 werk zijn.arjanvanessen schreef:ik heb een e46 m3 2004 zonder PDC , nou moet er een andere achterbumper op ivm schade , nou kan ik een achterbumper met PDC kopen , als ik dit nou compleet incl PDC moduul / PDC kabelboom koop is dat dan plug en play op mijn auto aan te sluiten , of moet er echt drastisch omgebouwd worden ?
Arjan
gr rachid.
Hoi Rachid,
Ben ook van plan PDC in te bouwen in mijn sedan (316i van nov. 2004). Welk PDC setje heb jij gebruikt (origineel BMW of after market en wat voor merk dan) en heb je foto's?
Die handleiding die je in PDF hebt, is dat voor een sedan facelift model (met de gaten in de bumperlijst?). Zou je mij die handleiding kunnen mailen? Alvast bedankt.
Ben ook van plan PDC in te bouwen in mijn sedan (316i van nov. 2004). Welk PDC setje heb jij gebruikt (origineel BMW of after market en wat voor merk dan) en heb je foto's?
Die handleiding die je in PDF hebt, is dat voor een sedan facelift model (met de gaten in de bumperlijst?). Zou je mij die handleiding kunnen mailen? Alvast bedankt.
-
Ome Cied
mij pdc set is origineel van bmw. kost iets meer maar dan heb je wel wat voor terug (alleen werkt het nog niet optimaal maar daar wordt aan gewerkt
). de inbouw handleiding is bestemd voor de e46 t/m bj '04. dus ook voor de bmw van jou. ik heb je een pb'tje gestuurd met info.
Rachid,
Heb je een PB gestuurd. Alvast bedankt he. Weet jij zo trouwens de diameter van de gaten in de PDC bumperstrip en de diameter van de sensoren? En heb je wellicht een foto van het resultaat?
Heb je een PB gestuurd. Alvast bedankt he. Weet jij zo trouwens de diameter van de gaten in de PDC bumperstrip en de diameter van de sensoren? En heb je wellicht een foto van het resultaat?
-
Ome Cied
het resultaat is zoals bij een origineel pdc af fabriek (voor foto pak even een e46 met pdc van mp oid. heb even geen camera in de buurt). voor de diameter moet ik morgen even kijken daar kom ik nog op teurg. de handleiding heb je als het goed is in je mailbox.Mzll schreef:Rachid,
mvg
rachid
He Rachid,
Handleiding is ontvangen! Dank je wel
Handleiding is ontvangen! Dank je wel
-
arjanvanessen
is het mogelijk dat je hem mij ook stuurt ?arnhem86 schreef:mij pdc set is origineel van bmw. kost iets meer maar dan heb je wel wat voor terug (alleen werkt het nog niet optimaal maar daar wordt aan gewerkt). de inbouw handleiding is bestemd voor de e46 t/m bj '04. dus ook voor de bmw van jou. ik heb je een pb'tje gestuurd met info.
Arjan
-
Ome Cied
tuurlijk arjan, stuur even een pb naar me met je mail adres en dan stuur ik je de handlijding toe.arjanvanessen schreef:is het mogelijk dat je hem mij ook stuurt ?arnhem86 schreef:mij pdc set is origineel van bmw. kost iets meer maar dan heb je wel wat voor terug (alleen werkt het nog niet optimaal maar daar wordt aan gewerkt). de inbouw handleiding is bestemd voor de e46 t/m bj '04. dus ook voor de bmw van jou. ik heb je een pb'tje gestuurd met info.
Arjan
mvg,
rachid