storing led achterlichten

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
mub

storing led achterlichten

Bericht door mub » 08 nov 2008, 23:05

Sindskort ben ik een trotse bezitter van een M3 cabrio uit 2001. Helemaal origineel en met 89 originele dkm op de teller. ik heb bij de bmw dealer led achterlichten gehaald en op mijn m3 cabrio uit 2001 gezet. Ik moest ook nog een andere lichtschakelaar erbij nemen want anders zou er storing optreden. Ook dat heb ik erbij gekocht. Vandaag alles erop gezet.....en jullie raden het al... hij doet nauwelijks iets. Ik heb de oude originele lichtschakelaar teruggezet en daar doet hij veel meer dan met de lichtschakelaar die ik van de bmw dealer erbij moest nemen. Met de oude lichtschakelaar knippert de achterlichten (af en toe tesamen met de richtingaanwijzers). Denk je geen imitatiespul te nemen en dan krijg je dit!!

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe dit eventueel opgelost kan worden.

dhbmw

Re: storing led achterlichten

Bericht door dhbmw » 09 nov 2008, 10:07

de print van de units zullen dan wel stuk zijn.
ik hoorde laatst bij HL in ede dat iemand hier last van had. ik hoorde dit toevallig toen ik daar ook was.
ze waren met de printjes aan het wisselen en uiteindelijk deed ie het toen weer!
dit ging echter wel om immitatie spul.
Afbeelding

tommy_hf

Bericht door tommy_hf » 10 nov 2008, 19:04

met origineel spul moet je nog wel langs de dealer om het nog even te laten programmeren.

mub

Bericht door mub » 19 nov 2008, 13:31

Bedankt voor de info.

De auto moest inderdaad geprogrammeerd worden bij de dealer. Nu doet alles het weer.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”