Naam: Marvin
Gebruikersnaam: BennieBemp
Regio: Zuid Holland
5 serie touring 2010, wil overstappen op: x5 4.4i e53
Mijn naam is dus Marvin, aka Benniebemp. Ik rijd sinds 4 jaar bovenstaande bimmer, gekocht met 225.000 op te teller en door corona de laaste 2 jaar (veel te) weinig mee gereden teller staat nu op 264k.. Elke dag dat ik er in rijd, rijd ik nog steeds met veel plezier (tuurlijk had ik graag een dikkere gereden maar, dat liet mijn portemonnee (vrouw eigenlijk

Reden om mijzelf voor te stellen.
Wij zijn ZZP'ers (met gezin) en willen naar een youngtimer(s) voor een jaartje of 2, m'n vrouw wil graag hoog zitten en beide willen we ook sportiever (kunnen) rijden. En graag ruimte om spullen te vervoeren (klus graag en het liefst nemen we veel te veel rommel mee als we op vakantie gaan).
We hebben onze ogen laten vallen op de X5 e53 4.4i (2000-2006) liever nog de e70 maar, die is een smak duurder en weet niet of ik langer wil dan 2 jaar wil rijden in deze zuipschuiten dus kwa prijs en afschrijving is de e53 (in eerste instantie) interessanter. Voor we tot aankoop overgaan wil ik mij graag door jullie laten adviseren.
Is het een financieel verstandige keus? Niet echt (echt niet eerder)!!!

Oja stiekem wil ik een youngtimer 1 serie erbij - beide leuk beplakt met onze bedrijfhuisstijl!