Koplampen polieren
-
Bmw525Berline
Koplampen polieren
Men auto is afgekeurd omdat men koplampen te vuil zijn. Ken jij iemand die koplampen poliert en/of een product die goed werkt? Er zijn er zoveel he
Re: Koplampen polieren
Ja inderdaad, heel veel soorten schuurpapier.
Probleem met het polieren is dat je de UV bescherm laag wegpoliert. Deze dient opnieuw opgebracht te worden, naar de kwaliteit hiervan heb je het raden na waardoor de lamp sneller terug geel word. Vandaar dat dit maar doe als het echt nodig is.
Heb je de halogeen pre-LCI lampen ? Ik heb hier nog een volledige set liggen toen ik naar LCI xenon geswapped heb. Ze hebben geen beschadiging en nooit gepoliert. Hebben +/- 6j op de wagen gestaan.
PM me indien je interresse hebt. Ik woon in Tienen.
Heb je de halogeen pre-LCI lampen ? Ik heb hier nog een volledige set liggen toen ik naar LCI xenon geswapped heb. Ze hebben geen beschadiging en nooit gepoliert. Hebben +/- 6j op de wagen gestaan.
525d E61 2007 pre-LCI
- mieske90
- BimmerPortal Team
Alle goede detailers kunnen dit wel, die brengen ook weer een beschermlaag aan
-
Bmw525Berline
Hey Tom,tom_il schreef: ↑27 jun 2021, 10:01 Probleem met het polieren is dat je de UV bescherm laag wegpoliert. Deze dient opnieuw opgebracht te worden, naar de kwaliteit hiervan heb je het raden na waardoor de lamp sneller terug geel word. Vandaar dat dit maar doe als het echt nodig is.
Ik heb geen xenon.
Ik heb de mijne een jaar geleden, geschuurd en in de 2k blank gespoten, zijn weer oké nu.
Schuren met 400 > 800 >1500 > 2000 dan primer voor kunstof en dan de 2k Blank
Gr.Joop
Schuren met 400 > 800 >1500 > 2000 dan primer voor kunstof en dan de 2k Blank
Gr.Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
-
Bmw525Berline
Het is geregeld jongens heb ze laten polieren aan iemand en men auto is gekeurd!