Spiegels inklappen?
Spiegels inklappen?
Kan iemand me vertellen hoe ik de spiegels naar binnen kan klappen?
Lijkt me wel makkelijk als je naar een carwash gaat maar ik krijg het (nog) niet voor elkaar.
Even voor de duidelijkheid er zit geen knopje in de deurstijl die het mogelijk maakt.
Thanks.
Lijkt me wel makkelijk als je naar een carwash gaat maar ik krijg het (nog) niet voor elkaar.
Even voor de duidelijkheid er zit geen knopje in de deurstijl die het mogelijk maakt.
Thanks.
Re: Spiegels inklappen?
Als er geen knopje zit, dan zul je ze gewoon handmatig naar binnen moeten duwen. 
- Dutch Delight
Met een linkse beweging naar boven draaien

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Bij de sedan gewoon tegen de achterkant duwen, kwam ik toevallig achter toen een tegenligger dit even 'demonstreerde' in een smal straatje... x|
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
Krasje, maar het is wel irritant zoiets.
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
Die figuur zou je wel even voor je Bimmer willen hebben staan :fuit:
Coupe/Cario spiegels klappen inderdaad naar boven in, Sedan/Touring gewoon horizontaal.
Vind wel dat er eigenlijk teveel kracht voor nodig is, mocht best wat makkelijker gaan zodat ze ook minder snel kapot gaan bij bijvoorbeeld een tegenligger...
Vind wel dat er eigenlijk teveel kracht voor nodig is, mocht best wat makkelijker gaan zodat ze ook minder snel kapot gaan bij bijvoorbeeld een tegenligger...
www. M3 register .nl
-
Mark
Eigenlijk zou je geen rekening met je tegenliggen moeten hoeven houden... x|
- marcovandaar
ik heb zelf nu m3 spiegels, en er zaten 12 pin stekkers aan, maar die heb ik moeten vermaken naar 6 pins.
maar nu vraag ik me af, kan ik een nou mijn huidige spiegel knop die in mijn deur zit vervangen door een andere waar je 12 pins stekker in kunt steken zodat ik ook mijn spiegels in klappen? En kan ik bij de bijrijders kant dan ook de stekkers ombouwen naar een 12 pins?
gr
marco
maar nu vraag ik me af, kan ik een nou mijn huidige spiegel knop die in mijn deur zit vervangen door een andere waar je 12 pins stekker in kunt steken zodat ik ook mijn spiegels in klappen? En kan ik bij de bijrijders kant dan ook de stekkers ombouwen naar een 12 pins?
gr
marco
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
-
Griffendahl
Volgens mij niet, maar de pinnetjes die je in de orginele spiegel stekker steekt kan je gewoon bij de dealer halen 
Die maak je aan de juiste draadeinden van de nieuwe spiegels en prik je zo in de oude stekker
Kost bijna niks en je kan het zo weer terug zetten naar originele staat zonder sporen. Wel even de oude draden labellen, staan nummertjes op de stekker. Je hebt namelijk twee zwarte draden 
Die maak je aan de juiste draadeinden van de nieuwe spiegels en prik je zo in de oude stekker
- marcovandaar
Griffendahl schreef:Volgens mij niet, maar de pinnetjes die je in de orginele spiegel stekker steekt kan je gewoon bij de dealer halen
Die maak je aan de juiste draadeinden van de nieuwe spiegels en prik je zo in de oude stekkerKost bijna niks en je kan het zo weer terug zetten naar originele staat zonder sporen. Wel even de oude draden labellen, staan nummertjes op de stekker. Je hebt namelijk twee zwarte draden
JA dat heb ik al gedaan
maar mijn vraag was dus of ik de orginele ' vrouwtjes' stekkers kan vervangen naar 12 pins, zodat ik ook de 12 pins ' mannetjes' stekkers van mijn spiegels er in kan steken zodat ik dus ook mijn spiegels kan inklappen (wat ik dus NU niet kan omdat ik nu een 6 pins aansluiting heb)
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
-
bukko
Misschien weet Bertus wel hoe je dit 't beste op kan lossen :?
Mail anders even naar ddtuning@live.nl,en stel je vraag dan aan Cor.
Website: http://www.ddtuning.nl
Die hebben bij mij de M3 spiegels aangesloten.(van 12 naar 6 pins)
Mail anders even naar ddtuning@live.nl,en stel je vraag dan aan Cor.
Website: http://www.ddtuning.nl
Die hebben bij mij de M3 spiegels aangesloten.(van 12 naar 6 pins)