Motor stotert
-
M_LINE
Motor stotert
Als ik auto start dan is alles normaal maar als ik begin te rijden en dan rem ik af begint de motor te stoteren ik hen motorsteunen plus bak rubbers vervangen dit is vooral als mhij koud is als hij warm is is dit in mindere mate wat zou het kunnen zijn een of andere sensor of iets anders 2 maanden terug is hij bij bmw dealer geweest ze hebben hem uitgelezen was niks aan de hand alleem r motorsteun moest vervangen worden en dat heb ik gedaan auto trillt niet meer zo erg alleen motor blijft soms bonken als hij terugvallt naar stationeer toerental voor een aantal seconden ////?????????? :? :? :? :?
-
Marc 320d
Re: Motor stotert
Ik kan je helaas niet helpen met je probleem, maar wil je wel de tip geven om voortaan een normaal leesbaar bericht op te stellen.
wat heeft je dit gekost die motorsteunen en rubbers vervangen?
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
-
M_LINE
Hoi alles bij elkaar 2 motorsteunen plus bakrubbers heeft me 300 euro gekost .
-
M_LINE
Maar probleem is er nog steeds ,alleen wat minder ,ik heb boven niet goed omschreven wat de probleem is ,ik heb een 320d automaat van 2004 ,alls hij in neutraal of parkeer stand staat en je geeft gas bij terugval naar stationair toerental ongeveer 750-800 toeren begint de motor te trillen stoteren voor een paar seconden en dan werkt hij normaal dit probleem was veel erger toen ik de motorsteunen nog niet had vervangen ik hoop dat iemand mij kan helpen wat de probleem kan zijn

Wellicht is hetzelfde probleem nog steeds in dezelfde mate aanwezig maar merk je het minder door de nieuwe steunen, zou even langs de garage rijden.
Overigens maakt het gebruik van punten en comma's je berichten een stuk leesbaarder.
Overigens maakt het gebruik van punten en comma's je berichten een stuk leesbaarder.
Levensmotto: Een BMW kan altijd groter!
-
Marc 320d