Ik ben nu ongeveer 1 jaar in bezit van een Bmw 520i E60 bouwjaar 2008.
Ik wou al vanaf mijn 18e een bmw hebben na wat belangrijkere dingen in mijn leven op een rij te hebben gezet heb ik vorig jaar eindelijk besloten om er een aan te schaffen.
Maar momenteel heb een probleem en wie weet heeft een van jullie dit eerder mee gemaakt.
Afgelopen zaterdag ben ik van een leuke week vakantie terug gekomen, ons bestemming was Oostenrijk (wenen)
na zo een rit van 1180km terug naar huis moest ik de zelfde avond nog even iemand gauw thuis afzetten.
na ongeveer 20min wou ik daar weer vertrekken, en in eens wou de BMW niet meer starten.
Wanneer ik de sleutel in steek en de knop start/stop in druk komen allee lichtjes te branden alles werkt prima maar wanneer ik de koppeling in trap om definitief te starten gebeurt er niets.
Ik heb de ANWB er bijgehaald en volgens de ANWB medewerker lag de probleem bij de ''BODY CONTROLE MODULE''.
Deze bevindt zich aan de bijrijders kant onder het dashboard kastje.
Hierna heb de volgende ochtend geïnformeerd bij de monteur waar ik vaker langs kom voor onderhoud en dergelijke dingen en die vertelde mij dat het ook de start motor kan zijn.
Om een lang verhaal kort te maken, ik twijfel zelf nu ook, wat kan ik het beste doen?
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of iemand die iemand anders kent die de zelfde probleem ook heeft gehad?
Alvast bedankt voor jullie tijd