Akephalos - zoekende naar wat moois...

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Akephalos

Akephalos - zoekende naar wat moois...

Bericht door Akephalos » 04 jul 2020, 12:46

Hallo BimmerPortal!

Graag stel ik mijzelf even voor. Mijn naam is Giovanni Brouwers, 29 jaar en woonachtig in Rosmalen.
Momenteel nog geen eigenaar van een BMW maar wel uitgebreid op zoek naar een mooi exemplaar.
Waar veel collega's juist voor saaie nieuwe lease auto's gaan om maar geen onderhoud te hebben, ben ik eigenlijk altijd op zoek naar auto's van rond de eeuw wisseling. En als ik een keer m'n handen vuil moet maken, doe ik dat met veel plezier.

Vanwege erg wisselende privé situaties een hele tijd een erg saaie auto gereden (Suzuki Alto) ivm het kopen van een huis. Maar de spaarpot is vol genoeg voor eindelijk iets fatsoenlijks. En tijdje nog in een Alfa Romeo GT gereden maar vanwege bovengenoemde situatie moest deze helaas weg. En nu hoop ik vooral de komende jaren elke ochtend achter het stuur te mogen kruipen van een mooie 3er.

Edward

Re: Akephalos - zoekende naar wat moois...

Bericht door Edward » 04 jul 2020, 17:40

Van harte welkom op het forum Giovanni :duim:

Heel veel succes met je zoektocht. Geen lease, maar wel mobiliteitsvergoeding?
Ik weet niet wat je budget is, maar ik weet nog een mooie pure E46 330i bij PuurBMW te staan. Weinig kilometers... en vol in de opties.

Alyssa

Bericht door Alyssa » 08 jul 2020, 08:18

Hi Giovanni!

Welkom op het forum, hopelijk vind je snel een BMW om lekker mee rond te toeren.

Ik zou inderdaad ook een E46 aanraden, aangezien die rond de eeuwwisseling zitten en ook nog eens een 3 Serie zijn. Misschien ook door mijn lichte voorkeur... :gek:

Succes en veel plezier met de zoektocht in ieder geval!
BimmerPortal Team

E46 330ci '01

Vind mij op Facebook
of op Instagram

Akephalos

Bericht door Akephalos » 16 jul 2020, 16:03

Edward schreef: 04 jul 2020, 17:40 Geen lease, maar wel mobiliteitsvergoeding?
Ik weet niet wat je budget is, maar...
Budget is niet echt om over naar huis te schrijven. Zoek momenteel vooral van 5 tot 7k. Weinig kilometers is leuk meegenomen maar een ton of 2 is geen ramp. Krijg kilometers vergoed dus dat scheelt weer. Al helemaal met elk weekend kunnen tanken in België.
Heb mogelijkheid tot veel zelf sleutelen zolang een aantal problemen maar duidelijk zijn. Ondertussen meerdere testritten gedaan met exemplaren die bleken, koppakking, klepseals, airco, alarm of radiator stuk te hebben. Gelukkig controleer ik alles tot in den treure momenteel, maar merk wel dat er maar weinig verkopers het achterste van hun tong laten zien.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”