automatten
-
beest23
automatten
Mijn automatten zijn echt aan vervanging toe.Ze zien er niet meer uit. Nu heb ik op internet zitten speuren, maar ik kom alleen maar 'zwarte markt' matten tegen. Dus hoogpolig of met een groot logo in het midden. En die wil ik dus niet.
Iemand suggesties? Wellicht de dealer, of zijn ze daar aan de prijs?
Iemand suggesties? Wellicht de dealer, of zijn ze daar aan de prijs?
- Dutch Delight
Re: automatten
Veloursmatten OEM bij de Dealer : 99 Euro ex. BTW
Onderdeelnummer : 5147 8227 527 (3-serie Sedan 99-)
Wel aangeven daar welke kleur je wil. De klemmetjes geven ze je er wel gratis bij neem ik aan...
Onderdeelnummer : 5147 8227 527 (3-serie Sedan 99-)
Wel aangeven daar welke kleur je wil. De klemmetjes geven ze je er wel gratis bij neem ik aan...

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
-
Marc 320d
Yup, gewoon dealer matten halen, ga ik ook doen binnenkort. Ik kreeg nieuwe matten in de auto, maar dat zijn ook van die cheap-ass dingen. Deze kan je dus niet vastzetten en glijden dan ook steeds tegen het gaspedaal omhoog. Erg irritant.
hoi,
probeer eens matten-online.nl
deze hebben ook de matten voor vast te zetten, en dat voor een redelijk prijs.
ik heb ze ook besteld bij hun en het zag er goed uit.
probeer eens matten-online.nl
deze hebben ook de matten voor vast te zetten, en dat voor een redelijk prijs.
ik heb ze ook besteld bij hun en het zag er goed uit.
fahren mit vergnugen
Heb ze bij Breeman in Rotterdam gehaald voor 59 euro.
Complete set inclusief nieuwe klemmen.
Gewoon bij de dealer halen dus.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
-
Ome Cied
klopt idd bij ekris in arnhem kosten ze ook 60,- incl.(de zwarte dan) wil je echter een andere kleur dus beige, grijs enz.. kosten ze 100,- incl. maar de dealer is zeker een aanrader qua pasvorm, levensduur en kwaliteit. ik zou altijd proberen zoveel mogelijk origineel te vervangen in/aan je autoRalph schreef:Heb ze bij Breeman in Rotterdam gehaald voor 59 euro.
-
beest23
Ik ben ook voor origineel, maar voor een setje matten van € 99 ex. BTW rij ik de dealer toch ff voorbij.
€ 60 vind ik ook nog wat aan de prijs, maar dat heb ik er wel voor over. Ik ga er alleen vanuit dat de matten voor een compact wel weer duurder zullen zijn. Of passen de matten van een compact ook in sedan of touring? Gaat met name om de bestuurdersmat.
€ 60 vind ik ook nog wat aan de prijs, maar dat heb ik er wel voor over. Ik ga er alleen vanuit dat de matten voor een compact wel weer duurder zullen zijn. Of passen de matten van een compact ook in sedan of touring? Gaat met name om de bestuurdersmat.
heb even gekeken op automatten.nl daar staan ze voor 74 euro complete set 4 st. (super-velours).
mijn broertje rijdt mazda en heeft ook hier zijn matten besteld, de pasvorm is goed..
moet je maar even op de site kijken..
is die set bij Ekris ook 4 matten dan?
mijn broertje rijdt mazda en heeft ook hier zijn matten besteld, de pasvorm is goed..
moet je maar even op de site kijken..
is die set bij Ekris ook 4 matten dan?

Ralph schreef:Heb ze bij Breeman in Rotterdam gehaald voor 59 euro.
Deze heb ik laatst ook gekocht, pasvorm is pefect maar hebben niet de kwalliteit van de zware velourse OEM mattenset waarmee de auto nieuw wordt afgeleverd, het viel mij gelijk op toen ik de nieuwe matten in handen kreeg.
De orginele velourse set van goede kwalliteit kost idd 99 euro ex, deze wil ik de volgende keer dan ook zeker hebben.
Maar je moet er wel naar vragen standaard krijg je de goedkopere.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
-
beest23
Ok, thanks.
Ik had in mijn vorige auto ook geen originele en na 5 jaar waren daar pas de slijtplekken in te zien.
Maar passen de matten van een sedan ook in een compact?
Ik had in mijn vorige auto ook geen originele en na 5 jaar waren daar pas de slijtplekken in te zien.
Maar passen de matten van een sedan ook in een compact?
die rubberen matten voor in de winter misstaan ook niet. die heb ik nu erin liggen... 
//.00.-// > /.-////.-///.-
heb laats ook nieuwe gekocht van bij de dealer 54 € voor mijn touring zaten ook de klemmetjes bij en past perfect. voor dat geld kan je het niet laten.
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
ze zijn idd rond de 60 euro matten origineel bij de dealer... dan wel zwart. Als je kleurtjes wilt dan ben je al snel 100 euro kwijt. Ik heb een grijs interieur dus zwarte matten waren perfekt.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
scooby79 schreef:heb laats ook nieuwe gekocht van bij de dealer 54 € voor mijn touring zaten ook de klemmetjes bij en past perfect. voor dat geld kan je het niet laten.
Klopt inderdaad.
Maar dan heb je dus de goedkopere set van iets mindere kwalliteit, wel oem en past perfect.
De Zware velourse set kost 99 ex.
Verschil is duidelijk merkbaar als je beide mattsets naast elkaar legt.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i