Lotte - E65 735i Executive 2003
Lotte - E65 735i Executive 2003
Ik ben Lotte, 32jaar en woonachtig in Sittard.
Vanaf mijn eerste auto heb ik altijd zelf het onderhoud aan mijn auto's gedaan.
Mijn ex heeft me kennis laten maken met BMW en ik was op slag verliefd.
Sinds kort heb ik, aangeschaft via een veiling, een BMW E65 executive waarbij, op het eerste oog, grondig motor onderhoud nodig is met het vermoeden dat het nodig is deze te vervangen.
Vandaar dat ik me aangemeld heb op het forum, er is altijd wel iemand met de juiste tips en tricks te vinden.
Vanaf mijn eerste auto heb ik altijd zelf het onderhoud aan mijn auto's gedaan.
Mijn ex heeft me kennis laten maken met BMW en ik was op slag verliefd.
Sinds kort heb ik, aangeschaft via een veiling, een BMW E65 executive waarbij, op het eerste oog, grondig motor onderhoud nodig is met het vermoeden dat het nodig is deze te vervangen.
Vandaar dat ik me aangemeld heb op het forum, er is altijd wel iemand met de juiste tips en tricks te vinden.
Laatst gewijzigd door Bart70 op 02 jul 2020, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Lotte - E65 735i Executive 2003
Welkom hier Lotte !
Mooi en handig dat je zelf het onderhoud doet.
Veel mensen met kennis hier, dus voor vragen kun je altijd terecht op dit forum.
Heb je ook fotootjes ? Daar zijn we altijd gek op hier
Mooi en handig dat je zelf het onderhoud doet.
Veel mensen met kennis hier, dus voor vragen kun je altijd terecht op dit forum.
Heb je ook fotootjes ? Daar zijn we altijd gek op hier

Jij durft, gewoon een E65 halen en die lekker zelf op de weg houden. Ben heel benieuwd naar je verhalen en ervaringen. 

Het motor probleem lijkt, voor nu, mee te vallen. Bij het veilinghuis hadden ze 'm alleen op contact gezet, logisch dat er dan overdreven veel lampjes branden.
Hij lekte olie, ik heb de kleppendekselpakking vervangen en hij heeft geen druppel meer gelekt
Nu zit ik alleen met een paar elektrische problemen. Alarm gaat af bij openen en spontaan tijdens het rijden maar bij uitlezen komt er niks naar boven over welke sensor het zou zijn en de stoel beweegt nog geen millimeter, deze wordt helemaal niet gezien tijdens uitlezen
Omdat ik de afgelopen periode in het noorden was, en nu helemaal in het zuiden, staat de auto daar. Ik heb iemand gevraagd om de auto vandaag op te halen en naar mij thuis te brengen. Ik kom zelf niet goed genoeg aan de pedalen om er honderden kilometers mee te rijden en 'm weer op een trailer te laden is geld weggooien wat ik liever aan eventuele reparaties besteed.
Ik ben blij als ie hier is, dan kan ik er tenminste mee verder.
Hij lekte olie, ik heb de kleppendekselpakking vervangen en hij heeft geen druppel meer gelekt

Nu zit ik alleen met een paar elektrische problemen. Alarm gaat af bij openen en spontaan tijdens het rijden maar bij uitlezen komt er niks naar boven over welke sensor het zou zijn en de stoel beweegt nog geen millimeter, deze wordt helemaal niet gezien tijdens uitlezen

Omdat ik de afgelopen periode in het noorden was, en nu helemaal in het zuiden, staat de auto daar. Ik heb iemand gevraagd om de auto vandaag op te halen en naar mij thuis te brengen. Ik kom zelf niet goed genoeg aan de pedalen om er honderden kilometers mee te rijden en 'm weer op een trailer te laden is geld weggooien wat ik liever aan eventuele reparaties besteed.
Ik ben blij als ie hier is, dan kan ik er tenminste mee verder.
Ein-de-lijk weer eens een vrouw op 't forum, welkom Lotte!
Super leuk dat je zelf aan je BMW klust. Als ik dat doe, dan komen we niet ver meer samen denk ik...
Heel veel plezier met je E65. Fingers crossed dat het probleem inderdaad meevalt!
Wellicht dat er verschillende modules in de auto zitten, die niet of nauwelijks met elkaar communiceren? Succes met de zoektocht!

Super leuk dat je zelf aan je BMW klust. Als ik dat doe, dan komen we niet ver meer samen denk ik...

Heel veel plezier met je E65. Fingers crossed dat het probleem inderdaad meevalt!
Wellicht dat er verschillende modules in de auto zitten, die niet of nauwelijks met elkaar communiceren? Succes met de zoektocht!

Dank je wel
Ieder probleem per keer en dan komt het vast goed. Ik kan inmiddels gelukkig mijn stoel verstellen dus kan er nu tenminste zelf in rijden (stekkertje zat los)
Laatst gewijzigd door Leen op 11 jul 2020, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote verwijderd. Quoten van voorgaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Reden: quote verwijderd. Quoten van voorgaand bericht is onnodig en niet toegestaan.
Mooie bolide Lotte!
Ooit eens op een druilerige middag in gereden toen ik nog directiechauffeur bij de ABN was.
Lekker wegzakken in de stoelen tijdens het wachten
Ooit eens op een druilerige middag in gereden toen ik nog directiechauffeur bij de ABN was.
Lekker wegzakken in de stoelen tijdens het wachten