Ik woon ten zuiden van Rotterdam, tussen de weilanden en akkers.
In augustus 2016 heb ik de wagen overgenomen van iemand uit Brabant, met 289kkms op de teller. Inmiddels ben ik net de 333333 gepasserd, ik rij niet enorm veel dus. Het is aan de auto te zien dat er vooral altijd veel mee gereden is, en dat de wagen veelal gewoon netjes onderhoud heeft gehad.
Ik heb hiervoor altijd Citroen gereden (vanaf '99). Goedkope auto's waar je er zelfs als student nog wel twee van kon hebben, zodat je met de ene naar de sloop kon gaan om een onderdeel te zoeken voor de andere, als die het weer eens niet deed... Een Dyane, AX, een paar BX-en, ZX, een Visa GT en een paar Xsara breaks. In augustus 2016 werd de laatste Xsara in puin gereden door iemand achter me die iets anders aan het doen was dan opletten, bij een voetgangersoversteekplaats tussen Schiedam en Rotterdam.
Op dat moment besloot ik om een BMW E46 Touring te gaan zoeken, gewoon omdat ik het een mooi model vind. En, daar heb ik zeker geen spijt van. Er zijn wel wat bekende problemen die langs kunnen komen met de E46, maar dat weet je dan, dat is een soort bingokaart met wat er al wel en niet aan de beurt geweest is.
De K-Bus is nu aan de beurt, en daar zal ik zo een andere post over plaatsen.