Passagiersdeur gaat niet mee op slot
Passagiersdeur gaat niet mee op slot
Hallo mensen,
Sinds twee dagen gaat de passagiers deur niet meer op slot als ik mijn auto afsluit.
Op internet vind ik niet veel info. Heeft iemand hier het wel eens meegemaakt of gezien?
Het gaat hier om een met comfort access, ook als ik mijn hand op het slot houd gaat alleen de passagiers deur niet op slot.
Verder: BMW E60, 2009 530D
Zou graag hierbij hulp willen hebben. Weet niet waar ik het moet zoeken.
Bedankt.
Sinds twee dagen gaat de passagiers deur niet meer op slot als ik mijn auto afsluit.
Op internet vind ik niet veel info. Heeft iemand hier het wel eens meegemaakt of gezien?
Het gaat hier om een met comfort access, ook als ik mijn hand op het slot houd gaat alleen de passagiers deur niet op slot.
Verder: BMW E60, 2009 530D
Zou graag hierbij hulp willen hebben. Weet niet waar ik het moet zoeken.
Bedankt.
Re: Passagiersdeur gaat niet mee op slot
Heb je al uitgelezen? Anders het slot controleren. Er gaat een stekker op. Ik vermoed een issue met het slot.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Ik vermoed ook het slot gedeelte.
Er zit een actuator motortje in wat links of rechtsom draaid door polariteit te wisselen in kbm module.
Er zit een actuator motortje in wat links of rechtsom draaid door polariteit te wisselen in kbm module.
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Nog niet. Ben op vakantie, maar heb wel mijn obd kabel mee en macbook.
Special voor dit soort mogelijke voorvallen
Ga het zo doen. Post zo weer een reactie.
En altijd weer dank voor de reacties!
PS: Nu ga ik zelf even kort off topic op mijn eigen topic
Over remmen geen mening eigenlijk. Ik zou voor de ate of oem gaan...op basis wat ik Gelezen heb op dit forum. Kijk bij jouw keus of er een groot verschil qua prijs binnen het merk. zag even snel dat er evt verschullende mogelijkheden waren. Is die niet al te groot. Pak dan het duurste? (Goedkoop is dan duurkoop laten we maar zeggen vandaar evt je keus van marelli
)
Bij vervangen geleide pinnen goed invetten enz. En klauw goed schoonmaken op remstof ophoping. en op de plekken wat vet achterlaten waar het hoort. Dan er vanuit gaan dat het goed komt.
En prettige vakantie
Bij vervangen geleide pinnen goed invetten enz. En klauw goed schoonmaken op remstof ophoping. en op de plekken wat vet achterlaten waar het hoort. Dan er vanuit gaan dat het goed komt.
En prettige vakantie
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
E61 523i LCI verkocht
E61 523i LCI verkocht
Dankje ehombie. Heb Trw er op laten zetten. Zagen er origineel uit.
Het uitlezen lukt niet echt met ista d. Ga het met inpa uitlezen per ongeluk alle fout meldingen gewist. Even een dag of 2 rond rijden hier voor de foutmeldingen
Het uitlezen lukt niet echt met ista d. Ga het met inpa uitlezen per ongeluk alle fout meldingen gewist. Even een dag of 2 rond rijden hier voor de foutmeldingen
Als je een icom hebt connect ik je naar een systeem van mij.
Hoi @Source, IK heb een OBD2.
Als ik hem uitlees met INPA of ISTA, kan je iets met de gegevens?
Hoor graag van je.
Groet,
Frazz
Als ik hem uitlees met INPA of ISTA, kan je iets met de gegevens?
Hoor graag van je.
Groet,
Frazz
Laatst gewijzigd door Edward op 15 apr 2020, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd. Zie forumregels.
Reden: Citaat verwijderd. Zie forumregels.
Lees maar even uit met Ista en mail mij het rapport of post het hier.