even voorstellen
-
Tirrus
even voorstellen
Even voorstellen dan maar.
Ik ben Tirrus en ben bezig met de aanschaf van een 330d Touring.
Rijdt al enige tijd met veel plezier een Volvo V70R (daarvoor een 850 T-5R) maar ga over naar een diesel, door (te)veel kilometers, zo'n 60K+ p/j. En wil ook kleiner gaan rijden, de kinderwagen is inmiddels de deur uit, en vind een grote station toch wel een hondenhok.
Ik wil wel een beetje vooruit komen dus is mijn keus gevallen op een 330d Touring. Wat eigenlijk betekent dat ik weer BMW ga rijden (2x E21 320i, 1 x 524 TD en 1x 525 TDS). Zal de biemmer net als de Volvo's uit het buitenland halen.
Heeft er nog iemand aankooptips, of andere zaken waar ik op moet letten bij dit model? Heb twee keer gezocht op 'aankooptips' maar komt niets naar voren. Staat het onder een andere naam op het forum?
Bedankt alvast, hoor het graag
Ik ben Tirrus en ben bezig met de aanschaf van een 330d Touring.
Rijdt al enige tijd met veel plezier een Volvo V70R (daarvoor een 850 T-5R) maar ga over naar een diesel, door (te)veel kilometers, zo'n 60K+ p/j. En wil ook kleiner gaan rijden, de kinderwagen is inmiddels de deur uit, en vind een grote station toch wel een hondenhok.
Ik wil wel een beetje vooruit komen dus is mijn keus gevallen op een 330d Touring. Wat eigenlijk betekent dat ik weer BMW ga rijden (2x E21 320i, 1 x 524 TD en 1x 525 TDS). Zal de biemmer net als de Volvo's uit het buitenland halen.
Heeft er nog iemand aankooptips, of andere zaken waar ik op moet letten bij dit model? Heb twee keer gezocht op 'aankooptips' maar komt niets naar voren. Staat het onder een andere naam op het forum?
Bedankt alvast, hoor het graag
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: even voorstellen
Hoi, welkom hier!
http://www.e46fanatics.nl/viewtopic.php ... 0fbc52bc56
Hier kun je alle bekende kwalen opzoeken.
Laat het je aub niet afschrikken, het zijn best veel kwaaltjes. Maar zoek eens een merk die niet zo'n lijst produceert.
http://www.e46fanatics.nl/viewtopic.php ... 0fbc52bc56
Hier kun je alle bekende kwalen opzoeken.
Laat het je aub niet afschrikken, het zijn best veel kwaaltjes. Maar zoek eens een merk die niet zo'n lijst produceert.
Hey welkom
V70R is ook een aardig beest, maar ja hij lust de benzine ook wel erg graag.
Heeft hier een maat van jou hier op dit forum wat voor je gezocht?
Kan ik me herrineren van een aantal maanden geleden, dat jullie in DL aan het zoeken waren voor een Bmw, en dat het toch deze V70R is geworden.
V70R is ook een aardig beest, maar ja hij lust de benzine ook wel erg graag.
Heeft hier een maat van jou hier op dit forum wat voor je gezocht?
Kan ik me herrineren van een aantal maanden geleden, dat jullie in DL aan het zoeken waren voor een Bmw, en dat het toch deze V70R is geworden.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Welkom op het forum Tirrus, gekozen voor de mooiste uitvoering E46, suc6 met de zoektocht naar je droomE46.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
Tirrus
@bjornc: dank voor de link, had hem niet gevonden. Snel gescand, nog niets dramatisch gevonden. Turbo + IC is bij elke auto met turbo een aandachtspunt en LMM is volgens mij een BMW issue. Herken dat ook bij Biemmer van mijn vrouw.
@ bofkont: nee, ben nog niet eerder beziggeweest. V70R is 1,5 jr in bezit en nu helemaal top; chip, nieuwe turbo, bobine, riem etc . Maar met jaarkilometrage vind ik het zonde om hem op te rijden.
@allen: dank voor de reacties, ik houd jullie op de hoogte
@ bofkont: nee, ben nog niet eerder beziggeweest. V70R is 1,5 jr in bezit en nu helemaal top; chip, nieuwe turbo, bobine, riem etc . Maar met jaarkilometrage vind ik het zonde om hem op te rijden.
@allen: dank voor de reacties, ik houd jullie op de hoogte
-
Tirrus
@All
Ziet er naar uit dat ik al weer snel afscheid van jullie ga nemen. Krijg door huidige Volvo garagist een goede S70 TDI aangeboden. Met gereviseerd blok en automaat. Net 30K erop staan. Betekent dat ik de eerste 80 tot 90.000 km vooruit kan inzake distributie, waterpomp, lmm etc.
Zie vandaag de auto, laat het jullie snel weten, alvast bedankt.
Groet, Terry
Ziet er naar uit dat ik al weer snel afscheid van jullie ga nemen. Krijg door huidige Volvo garagist een goede S70 TDI aangeboden. Met gereviseerd blok en automaat. Net 30K erop staan. Betekent dat ik de eerste 80 tot 90.000 km vooruit kan inzake distributie, waterpomp, lmm etc.
Zie vandaag de auto, laat het jullie snel weten, alvast bedankt.
Groet, Terry
-
Tirrus
@allen, dank voor de reacties, ik ga jullie weer verlaten.
Ben in de S70tdi ingestapt, nieuw blok, nieuwe bak en is zijn leeftijd niet aan te zien. Heb ik nog veel plezier van.
Tot ooit, tot horens!
Greetz, Terry
Ben in de S70tdi ingestapt, nieuw blok, nieuwe bak en is zijn leeftijd niet aan te zien. Heb ik nog veel plezier van.
Tot ooit, tot horens!
Greetz, Terry
Terry, jammer dat je ons weer verlaat, veel plezier en veilige kilometers!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
Wel een keurig voorstel en afscheidsverhaal
Veel veilige kilometers toegewenst