m stuur
m stuur
hallo allemaal, kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een gewoon sportstuur(met 2 van die spijltjes onder)en een m stuur? is een m stuur kleiner?,en hoeveel kleiner dan?,is het stuur ook dikker?,en wat is het verschil tussen een m stuur en een m3 stuur? bvd gr hans
ps het gaat om een 320 i uit 2001 pre facelift
ps het gaat om een 320 i uit 2001 pre facelift
Re: m stuur
Zover ik weet is het M-stuur alleen dikker dan het sportstuur dat er op lijkt. Maar daardoor dus wel fijner. Het verschil tussen het M-stuur en het M3-stuur is geloof ik alleen de kleur van de stiksels. Dat is bij het M3-stuur in de M-kleuren, bij het M-stuur in het zwart.
Het stuur is zoiezo dikker idd, en het voelt bij mij aan alsof het ook kleiner is dan het sportstuur maar dat kan ook tussen de oren zitten.
Voor de rest geen verschillen op de stiksels en de extra greep in de rand na.
Voor de rest geen verschillen op de stiksels en de extra greep in de rand na.
Volgens mij is de buitenste omtrek hetzelfde en de binnenste omtrek kleiner (omdat hij dikker is). Dit geeft het gevoel dat het stuur kleiner is, maar dat zou dus optisch bedrog kunnen zijn.Mike schreef:Het stuur is zoiezo dikker idd, en het voelt bij mij aan alsof het ook kleiner is dan het sportstuur maar dat kan ook tussen de oren zitten.
Maar ook ik weet het niet 100% zeker meer....dacht het eens gelezen te hebben.
Laatst gewijzigd door zimbab op 20 okt 2008, 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat zou best weleens zo kunnen zijn idd , optisch vind ik het ook maar het gevoel met sturen vind ik het ookzimbab schreef:Volgens mij is de buitenste omtrek hetzelfde en de binnenste omtrek kleiner (omat hij dikker is). Dit geeft het gevoel dat het stuur kleiner is, maar dat zou dus optisch bedrog kunnen zijn.Mike schreef:Het stuur is zoiezo dikker idd, en het voelt bij mij aan alsof het ook kleiner is dan het sportstuur maar dat kan ook tussen de oren zitten.
Maar ook ik weet het niet 100% zeker meer....dacht het eens gelezen te hebben.
-
Griffendahl
Als ik er aan denk leg ik ze vanavond wel even over elkaar heen... Dan weten we het precies. Ik heb ze allebei wel liggen.zimbab schreef:Maar ook ik weet het niet 100% zeker meer....dacht het eens gelezen te hebben.
heb je ook een m stuur te koop? gr hans
- largeproject
- Contacteer:
bmwhans schreef:heb je ook een m stuur te koop? gr hans
Mail Bertus van het forum hier anders ff,die kan je der ongetwijfelt aan helpen.
-
Griffendahl
Ik heb het overigens eens nagekeken, en wat Zimbab zegt klopt helemaal. De buitendiameter van beide sturen is exact even groot