Ik ben van het mannelijke geslacht, 36 jaar en woonachtig te Desteldonk (bij Gent) in België.
Ik kocht in oktober 2006 mijn eerste BMW, een E46 320D van het bouwjaar 08/2000.
Mijn vorige wagens: AUDI COUPE van 1984, VW GOLF GTI van 1986, OPEL ASTRA GSI van 1992, OPEL ASTRA CABRIO van 1996, OPEL CALIBRA van 1992, ROVER 416 TOURING van 1996, VW GOLF GTD van 1990, AUDI 80 AVANT TD van 1994, VW GOLF van 1996, VW CORRADO van 1992, DAEWOO LANOS van 1997, VW POLO van 2005, VW POLO van 2005
De E46 had de volgende opties: Metaalkleur TOPAS BLAUW, Zwart lederen interieur, Centrale vergrendeling met alarm VV2, Elektrische ruiten vooraan, Mistlichten vooraan, Automatische airco en ALU velgen
-Styling 68De veranderingen die werden uitgevoerd tot op heden:
INTERIEUR: Houtinleg geschilderd in zwart hoogglans, KENWOOD (MASK-system) mp3/radio geplaatst,
-pook gemonteerd, Rolgordijn (FILTRAVEDO) geplaatst aan achterruit, Achterste zijruiten verdonkerd,
-voetsteun gemonteerd,
-pedalen (alu) gemonteerd,
-stuur gemonteerd, Chrome tacho-ringen in teller gemonteerdEXTERIEUR:
-kit gemonteerd, Angel-eyes (In.Pro) gemonteerd, Herschildering (behalve dak), Donkere achterlichten (In.Pro) gemonteerd, Donkere pinklichten (In.Pro) op spatborden gemonteerd, Chrome grille gemonteerd, Verlaging - Schroefkit AP (geplaatst bij TECNOPARTS te Merelbeke), 18" Velgen THREEFACE TUNING - DUNLOP SP SPORTMAXX 225/40ZR18 (gemonteerd bij Gentse Bandencentrale), CF-mistlichtcovers gemonteerdHieronder enkele foto’s
Veel kijkplezier