daar staat echter ook een stand van 295464km, zoveel heb ik niet op het dashboard staan. kloppen die kilometers? is de stand wellicht terug gedraaid? Het is een import auto dus die mogelijkheid zit er zeker in.Teller terug gedraaid?
Teller terug gedraaid?
Ik ben door m'n startproblemen wat in inpa aan het rondneuzen en zag bij engine enkele verder niet omschreven foutmeldingen. Nu staan daar bij Error 2 ook kilometerstanden bij.
daar staat echter ook een stand van 295464km, zoveel heb ik niet op het dashboard staan. kloppen die kilometers? is de stand wellicht terug gedraaid? Het is een import auto dus die mogelijkheid zit er zeker in.
daar staat echter ook een stand van 295464km, zoveel heb ik niet op het dashboard staan. kloppen die kilometers? is de stand wellicht terug gedraaid? Het is een import auto dus die mogelijkheid zit er zeker in.Re: Teller terug gedraaid?
Mwah teruggedraaid...ja kan. Maar evt andere module erin gestopt van donor voertuig kan ook.
In enkele modules worden km stand weggeschreven (kombi, dde, ....). Je kunt in inpa ook even kijken of je andere chassinrs ziet...in tool32 kun je dit aanpassen(aantal keer)...maar dan weet ik het verder ook niet meer.
In enkele modules worden km stand weggeschreven (kombi, dde, ....). Je kunt in inpa ook even kijken of je andere chassinrs ziet...in tool32 kun je dit aanpassen(aantal keer)...maar dan weet ik het verder ook niet meer.
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Re: Teller terug gedraaid?
Zit in ieder geval een brandstof module van een auto met 300k+ op de teller in. Zal chasisnr een bekijken, weet je zo waar dat zou moeten staan?
Model selecteren --> funcional jobs --> UIF
https://m.youtube.com/watch?v=50SbGE7Hp1Q
Wat je bij 40 seconden ziet...(daar zie je o.a. chassisnr staan laatste cijfers) afhankelijk hoe en of die module heeft gecodeerd staan kan je o.a. hier in aflezen.... (als het chassisnr niet is aangepast dan zal ook de km stand ervan niet aangepast)
Ik weet niet in welke modules km standen worden weggeschreven...dde en kombi dacht ik wel zeker.
https://m.youtube.com/watch?v=50SbGE7Hp1Q
Wat je bij 40 seconden ziet...(daar zie je o.a. chassisnr staan laatste cijfers) afhankelijk hoe en of die module heeft gecodeerd staan kan je o.a. hier in aflezen.... (als het chassisnr niet is aangepast dan zal ook de km stand ervan niet aangepast)
Ik weet niet in welke modules km standen worden weggeschreven...dde en kombi dacht ik wel zeker.
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
E61 523i LCI verkocht
E61 523i LCI verkocht
Ik heb hulp via dit forum gekregen, en blijkt inderdaad van een tweedehands module te komen.