Daar krijg je zeker geen spijt van geloof me de bmw's die ik gehad heb waren allen 6 cilinders waarvan ik nu nog 2 e36's tourings in mijn bezit heb met m52b28 motoren, eentje rij ik als daily de andere is nog steeds niet af, daar zitten m3 itb's op en m54b30 internal's binnenin t blok afstellen is echt een hel aangezien er geen swap's bekent zijn op deze manier in nl, t klinkt gewoon gaaf en loopt echt lekker rustig en bouwt t vermogen lekker smooth op, alle 6 cilinder's doen in mijn ervaring allemaal gemiddeld 1 op 10 inclusief aventoe t pedaal naar de bodem trappen, of je nou een 320 of een 328i e36 rijd t maakt echt weinig uit kwa verbruik, raar maar waar zelfs de 4 cilinder's doen meestal ook rondt de 1 op 10 tenzij je echt als een trut rijd dan, is 1 op 12/13 ook wel mogelijk denk ik maar begrijp veel jongeren goed omdat t verzekeren van zo'n 6 pitter vaak toch gigantisch duur of helemaal niet mogelijk is, als je echt goedkoper wilt rijden beter door sparen voor een moderne bmw die zijn echt super zuinig en snel tov de oudere motoren, maar mist echt na mijn mening het echte bmw 6 pitter gevoel en geluid, mij zul je dan ook nooit in een nieuwe bmw zien rijden of t moet een hele dikke e90 335i sedan met een single turbo swap zijnFaTaLiTy schreef:De volgende BMW die ik aan zal schaffen zal ook minimaal een 6 pitter zijn.bamiee schreef: Het verbruik valt me erg mee voor 8 cilinder sta er best verbaast van, zit momenteel op gemiddeld 9.4 liter per 100 km wat echt niet slecht is voor een 8 cilinder en daarbij gaat dat gas natuurlijk ook best regelmatig naar de bodem![]()
Heb tot nu toe 2 E36 316i's gehad en een E46 318i maar allemaal rond de 1 op 10.
M'n pa rijdt een Audi (Ja, vloeken in de kerk ik weet het) A4 B6 met een 3.0 V6 en die rijdt ook netjes 1 op 10.
Stel dat ik dan met een 6 pitter 1 op 8 rij neem ik dat graag voor lief...

Zo'n audi rijd ook goed hoor zelf ooit eens een rondtje gereden in een 3 liter a4 station wel een automaat dan en 4wd, vloeken in de kerk doe ik ook wel eens hoor, er zijn echt wel meer merken wat ik interessant vindt

Tuurlijk gaat mijn voorkeur naar een bmw uit, maar met een andere leuke snelle duitse of japanse auto maak je mij ook blij hoor