@frazz dit is natuurlijk wel schandalig - heb jij een rapport gekregen van de druk voor & na het wassen?frazz schreef:Yes, ik heb de OEM ook nog, ga de LMM zeker wel vervangen met een Bosch, maar ik kan niet alles tegelijk.Vintiem schreef:Je hebt dus nog steeds die Ridex erin zitten?
En aangezien ik het maar niet voor elkaar krijg om mijn temperatuur op peil te krijgen, heb ik mijn roetfilter maar leeg laten halen, EGR wilde ik al uit hebben
Het heeft i.i.g. bewezen dat het inhouden niet door de LMM kwam maar door de roetfilter waardoor die in noodloop kwam, de jongen in Marssum heeft dat ding in de roetfilter wasser gehad maar heeft weinig uitgehaald.
Had ie wel mogen zeggen.
hoeveel km heb je gereden tussen het "wassen" en uitschrijven? in een paar duizend km slipt een roetfilter niet gelijk dicht.... na het "wassen" zou je verwachten dat de aanbieder ook even met diagnose apparatuur laat zien wat de back-pressure values zijn (exhaust back pressure test; kijkt naar de druk stationair/2000 toeren/ vollast)



