thijst - F30 318d

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
thijst

thijst - F30 318d

Bericht door thijst » 29 apr 2018, 12:29

Mijn eerste BMW: een fonkelnieuwe 318d uit maart 2018. Zeer fijne wagen, zeker na 5 jaar Golf Variant.

Jeremy

Re: thijst - F30 318d

Bericht door Jeremy » 30 apr 2018, 09:09

Welkom op het BimmerPortal forum Thijs!

Klinkt als een mooie wagen, we zijn benieuwd naar foto's van jouw bolide! Heb je er nog plannen mee?

Voor het uploaden van foto's verwijs ik je graag door naar dit topic. Photobucket is echter een stuk strikter geworden voor het delen van geüploade foto's, imgBB is een goed en makkelijk alternatief.

Druk op "start uploaden", selecteer de foto's die jij online wilt hebben en druk dan op "upload". Zodra de website klaar is selecteer je "volledige link BB code" en kopieer je de tekst met [img]...[/img] letterlijk in een bericht. Kijk ook altijd even als je foto's upload naar het voorbeeld van je bericht hier (de middelste knop bij de tekstbewerker) om te zien of alles goed staat en of de foto's het doen.

Voor nu wens ik je heel veel veilige kilometers toe, veel plezier op het forum en voor vragen kun je altijd iemand van het BimmerPortal Team aanspreken!

Groetjes,
Jeremy
BimmerPortal Team

mieske90
BimmerPortal Team

Re: thijst - F30 318d

Bericht door mieske90 » 30 apr 2018, 12:41

Welkom Thijst,

Lekker kort en krachtig Thijs, kun je wat meer vertellen over jezelf en je wagen?
Welke leuke opties heeft je wagen bijvoorbeeld?

Foto's van je wagen zien we hier altijd graag ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F30 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”