Bericht
door Dutchie » 12 apr 2018, 09:54
Ondanks de grote plannen en de goede moed dit jaar, bleef ik toch twijfelen over de toekomst met deze auto.
Ik heb veel lol gehad met deze auto, ontzettend veel geleerd qua sleutelen, maar ook de kunst van het driften. en ondanks dat de auto op een redelijke beun manier was gebouwd, ben ik trots dat ik zo ver heb kunnen komen met deze auto.
De twijfel ontstond vooral omdat al mijn geld in deze auto ging, maar dat de auto mij toch te vaak in de steek liet, daarnaast beviel de competitie mij niet meer zo, en vond ik het erg jammer dat ik het geld niet in andere auto's en hobby's kon steken...
Vorig weekend heb ik, met pijn in mijn hart, want het is toch mijn allereerste eigen auto, besloten om te stoppen met dit chassis. Het is zonde dat ik net een kooi er in heb laten monteren, maar ik ga het chassis klaarmaken voor verkoop als rollend chassis, ideaal voor een race/drift project.
De complete aandrijflijn behoud ik, om misschien ooit in de 320 daily te gaan swappen, de stuurhoekkit gaat gemonteerd worden onder de drift compact, andere goodies gaan naar mijn ringtool compact, en sommige dingen zullen in de verkoop gaan.
Dit zal dus helaas het einde zijn van dit topic, en het was me een waar genoegen om alles hier te mogen delen!
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact