Ari - E83 X3 2.0 uit 2006

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Breukersbimmer

Ari - E83 X3 2.0 uit 2006

Bericht door Breukersbimmer » 31 mar 2018, 18:37

Hoi hoi, omdat ik hier vast en zeker het e.e.a. ga vragen aan jullie, stel ik mij maar even voor. Krijg ik daar in elk geval geen gezeur mee ;)

Vandaag een ander auto gekocht. We zijn overgestapt van Frans naar Duits terwijl het de bedoeling was om een Jap te kopen :) Omdat een Jap probleemloos is etc. etc. Maar toen we - eigenlijk voor de grap - de X3 probeerden waren we toch verkocht. Dat reed wel even anders dan een Qashqai.

Dus gekozen voor de oudere X3 in plaats van de nieuwere Jap. Sinds vanmiddag staat er nu een hele nette Duitser uit medio 2006 op de oprit. Nu nog even wachten of ik nog wat info ontvang van de vorige eignaar, want die heeft - helaas helaas - helemaal niets aan boekjes of papieren in de bimmer achtergelaten.

En waar hebben we het nu over? Een grijze X3 met 2.0i aggregaat(je). Een pre facelift met de dikke zwarte kunststof bumpers. Ziet er prima uit wat mij betreft. Het lijkt erop dat er hele volksstammen zijn die dat lelijk vinden, maar ik denk dat het passend is. Zeker omdat deze voiture ( ik zal in het vervolg pkw schrijven :ja: ) ook wat modder gaat zien en zand gaat happen ... als het aan mij ligt en de misses even niet oplet :-)

Grt. Ari
Laatst gewijzigd door mieske90 op 05 apr 2018, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topic-onderwerp gewijzigt om het overzicht te bewaren.

Bart70
Contacteer:

Re: Nieuwe BMW rijder erbij in Twente

Bericht door Bart70 » 05 apr 2018, 12:51

Welkom hier !

Ik hoop wel voor je dat de boekjes etc er wel zijn, maar neem aan dat je de wagen niet zonder vooronderzoek gekocht hebt.

Niet mijn favoriete model, maar wel lekker voor de modder etc denk ik ;-)

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Ari - E83 X3 2.0 uit 2006

Bericht door mieske90 » 05 apr 2018, 19:19

Welkom Ari,

Begin december in een Qashqai gereden (van mijn vader), dat reed al best goed.
Misschien binnenkort toch maar is een test ritje maken in een X5 E70 altijd gave bakken gevonden (lekker lomp groot :whistle:)

Foto's van je X3 zien we graag verschijnen ;)

Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.

Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je X3 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”