De meningen van jullie kant zullen wel verschillen,maar ik vind 't wel geslaagd :pimp:
Hier de pics:
- Spoiler: Laat zien
Ok bedankt Mac ;DMac schreef:Mooi werk Bukko! Smaken verschillen inderdaad, maar het gaat erom dat jij er plezier aan beleeft!
Keep up the good work
In dat geval ben ik benieuwd hoe lang ze er op blijven zittenbukko schreef:
Tja..........,'t is wel mijn auto.bjornc schreef:En nu ga je ons plotseling vertellen dat dit niet jou auto is?
Komt allemaal weer goed Sander,was denk ik even 't spoor bijster. 8PGriffendahl schreef:Wil je me niet meer zo laten schrikken ??![]()
Daar heb je wel gelijk in,maar hoe langer ik er naar kijk hoe meer 't me gaat tegen staan.zimbab schreef:Je moet natuurlijk wel gewoon doen wat je zelf mooi vindt hè. Je gaat nu binnen 4 uur van "wel geslaagd" naar "vind dit eigenlijk ook wel een beetje te worden". Het gaat er om of jij er persoonlijk blij mee bent natuurlijk. Kijk het anders nog een paar dagen aan.![]()
Trouwens.....bij HL Automotive monteren ze de achterlichten gratis. Dat ga ik mooi doen tzt....is er dan een complicatie dan is het hun pakkie an.
Verstandige keuze ...bukko schreef:Maar ik denk dat ik toch maar terug ga naar de led achterlichten.