Of misschien vind je die gewoon het mooiste en moet je dat gewoon doenfarl schreef:Misschien heb ik alteveel daar mijn zinnen opgezet.![]()
Velgen keuze 330i
-
Mac
Re: Velgen keuze 330i
-
Griffendahl
Wat Mac zegt... 
Als dat de velgen zijn die je het mooist vindt moet je daar voor gaan. Dan kost het maar iets meer tijd en geld (ik kan uiteraard niet in je portemonnee kijken, dus dit is wel een beetje relatief), maar dan heb je ten minste nooit het gevoel van... Ja ik vind mijn huidige velgen mooi, maar... etc. Dat zuigt namelijk enorm op een auto waar je al zo veel geld aan besteed hebt, dat moet gewoon goed.
Als dat de velgen zijn die je het mooist vindt moet je daar voor gaan. Dan kost het maar iets meer tijd en geld (ik kan uiteraard niet in je portemonnee kijken, dus dit is wel een beetje relatief), maar dan heb je ten minste nooit het gevoel van... Ja ik vind mijn huidige velgen mooi, maar... etc. Dat zuigt namelijk enorm op een auto waar je al zo veel geld aan besteed hebt, dat moet gewoon goed.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Wees maar niet bang, ik laat me hier niet ompraten.Griffendahl schreef:Wat Mac zegt...
wat vind je van breyton spirit 19'' ik vind dat zelf hele mooie velgen.. :~
//.00.-// > /.-////.-///.-
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Als dat deze zijn, dan zeg ikChris schreef:wat vind je van breyton spirit 19'' ik vind dat zelf hele mooie velgen.. :~
Ze zijn echt TOP! Maar mij toch iets te stylish, ik vind dat op mijn auto wat meer sportiever velgen mogen, dat past beter bij de gehele uitstraling. Mijn wensen:Chris schreef:wat vind je van breyton spirit 19'' ik vind dat zelf hele mooie velgen.. :~
- Sportieve velg
- Goede kwaliteit
- Lichtmetaal
- 18 inch
- Redelijk makkelijk schoon te houden
- Niet de hoofdprijs (maar ja RS-GT zijn dat eigenlijk wel)
farl schreef:Ze zijn echt TOP! Maar mij toch iets te stylish, ik vind dat op mijn auto wat meer sportiever velgen mogen, dat past beter bij de gehele uitstraling. Mijn wensen:Chris schreef:wat vind je van breyton spirit 19'' ik vind dat zelf hele mooie velgen.. :~
- Sportieve velg
- Goede kwaliteit
- Lichtmetaal
- 18 inch
tjeetje.. 1 ding is zeker.. het zal moeilijk uitkiezen worden zo..
//.00.-// > /.-////.-///.-
Bedankt Bertus! De eerste vind ik super. Ik vind de RX toch wel het cleanst, sportief en subtiel. (h)BertusE46 schreef:Misschien zit er wat voor je bij:
ik zou voor de oem's gaan zeker voor verkoop er gaat niks boven orgineel voor te verkopen. hoe zou je zelf zijn......
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
en dees?

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Nèèh... die vind ik niets.
Ik houd voorlopig trouwens toch nog even gewoon mijn huidige velgen, beetje geld besparen.
Ik houd voorlopig trouwens toch nog even gewoon mijn huidige velgen, beetje geld besparen.
OZ ultraleggerafarl schreef: Ze zijn echt TOP! Maar mij toch iets te stylish, ik vind dat op mijn auto wat meer sportiever velgen mogen, dat past beter bij de gehele uitstraling. Mijn wensen:
- Sportieve velg
- Goede kwaliteit
- Lichtmetaal
- 18 inch