erdem schreef:Hey Lars,
Welkom !
Wat een mooie bak! persoonlijk vind ik dit model 1 van de mooiste tussen alle bmw's!
vooral de e39 M5 is gewoon een pracht.

Helemaal mee eens, hopen dat er ooit nog eens zoiets moois als een M5 voor de deur komt, maar voor nu is dat toch echt nog een stapje te ver
VanDrankel schreef:Welkom Lars!
Gefeliciteerd, lekkere wagens die E39 520's. Bijna een jaar in die van m'n vader gereden tot ik zelf besloot een 528i te kopen :').
Auto zelf ziet er zo op de foto's ook netjes uit! Ben benieuwd naar je showroom!
Ja inderdaad erg fijn een 520, soms als je even snel wil invoegen kom je net iets tekort, maar dan nemen we maar een iets langer aanloopje

. Mijn buren hebben ook een 528, prachtige motor met net even dat beetje extra wat een 520 wel eens tekort komt!
Jos535i schreef:Mooie auto! Ik heb zelf zo'n 16 jaar E39 gereden in verschillende uitvoeringen van 6 t/m 8 cilinders. Het zijn hele fijne auto's die je gewoon origineel moet houden, dan blijven ze het mooist! Veel plezier met je 520!
Groet, Jos

Dank Jos! Ik ga er zeker geen enorme modificaties aan doen, de auto is geweldig zoals hij is! Echter zijn er altijd wel kleine dingetjes die net even dat kleine beetje beter kunnen!