Beste BMW vrienden en natuurlijk vriendinnen,
Ik zal me even netjes voorstellen,
Ik ben Kishan, 34 jaar en wonend en werkend in Rotterdam.
BMW is meer dan een merk voor mij, het is me passie, me lust en een zekere gedeelte van me leven. Zo beleefde ik mijn 1e jaren in een E21 van papa destijds, na het behalen van me rijbewijs haalde ik heel spoedig mijn 1e E30...ik dacht nog dat ik zoals me ouwuh ook in een E21 zat haha Sharknose details kwamen erna in me op..ik had lang naar die E30 met sharknose gezocht kan ik jullie vertellen

Erna heb ik jaren het pad van de bekende E36 bewandeld wat een heerlijke tijdperk was dat..de afgelopen jaren heb ik al een aantal E46's bereden en kwam ik tot de conclusie...ik kan hier geen afscheid meer van nemen...ik ben gaan denken wat ik nou precies wil...ligt ook aan het budget en huis situatie he heheh..aangezien ik een zoontje van 1,5 en een dochtertje van 3 heb een hele begripvolle vriendin heb ik toch wat ik nog niet had maar wel al die tijd heeeel graag wou gevonden in een manier...namelijk een E46 Facelift Coupé...niet met de heerlijke 6 cilinder erin maar ja een wijze man zei ooit...je kan niet alles in het leven hebben...ik kwam iets langer dan een jaar deze E46 Facelift coupé 318Ci (2.0 - 143pk) tegen en zette alles op alles deze te bemachtigen voor mij de perfecte kleur ook en dat was gelukt en tot nu rijd ie heel fijn en sportief ondanks zijn leeftijd en kmstand, 2003-03, 25xxxxx
Well it's very pleasant to be here!!