bc doet het niet.
-
Gerko
bc doet het niet.
M'n boardcomputer reageert niet als ik op de knop druk om alles te bekijken. Alleen de klok, dagteller + totaal km's geeft hij nog aan. Iemand een idee wat het kan zijn? Ook mijn lampjes in dashboard van dim/groot licht en mistlampen doen het niet. Ook iemand enig idee???
Groeten en alvast bedankt voor reacties!
Groeten en alvast bedankt voor reacties!
-
Griffendahl
Re: bc doet het niet.
Pas net zo ?? Of hebben ze het nooit gedaan... In het laatste geval ga je je afvragen of je überhaubt wel een BC hebt...
-
Gerko
Griffendahl schreef:Pas net zo ?? Of hebben ze het nooit gedaan... In het laatste geval ga je je afvragen of je überhaubt wel een BC hebt...
Nee doet het sinds kort niet meer...... heb hem dus wel.
probeer eens je accupolen los te halen en weer erop te zetten.. misschien dat ie zichzelf even reset.
niet te lang los houden want dan kunnen de airbag lampjes gaan branden.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
-
Griffendahl
Volgens mij gaan je airbag lampjes echt niet branden als je accu er langere tijd af is geweest hoor... Bij mij zijn ze er vaker enkele uren afgeweest en is geen enkel probleem.
-
Gerko
Nee, werkt niet.. kan nu de klok ook niet meer op tijd zetten.Mario TT schreef:probeer eens je accupolen los te halen en weer erop te zetten.. misschien dat ie zichzelf even reset.
dat doe je ook niet met de bc maar met de linker knop bij je toerenteller. Of werkt dat ook niet? Mocht het allemaal niet werken dan zou ik de tellerunit eruit halen en kijken of de bedrading nog goed is en of de stekkers er nog goed op zitten. Vervolgens kan je dat ook proberen met je knipperlicht handle waar de BC in zit.
Volgens een ex-monteur van BMW Nederland gaan juist de airbag lampjes branden als je ze langere tijd van de polen hebt. Maar hoeft niet perse. Je hebt meer kans.
Volgens een ex-monteur van BMW Nederland gaan juist de airbag lampjes branden als je ze langere tijd van de polen hebt. Maar hoeft niet perse. Je hebt meer kans.
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
-
Gerko
Mario TT schreef:dat doe je ook niet met de bc maar met de linker knop bij je toerenteller. Of werkt dat ook niet? Mocht het allemaal niet werken dan zou ik de tellerunit eruit halen en kijken of de bedrading nog goed is en of de stekkers er nog goed op zitten. Vervolgens kan je dat ook proberen met je knipperlicht handle waar de BC in zit.
knopje op knipperlicht handle kan ik er gemakkelijk afhalen? En de tellerunit?
-
Griffendahl
Tellerunit zitten twee torxschroeven bovenin en dan pak je hem er zo uit. Stuur even in de laagste stand en zo vermogelijk van je dash af en dan twee stekkers loshalen, zitten met zo'n vergrendelklemmetje. Dan pak je de tellerunit er zo uit. Wel zou ik ff van tevoren je accu loshalen.
Volledig offtopic Whehehehe zomg, ik heb dus helemaal zitten klooien om de dash eruit te halen en vanachter het stuur te priegelen. Bedenk me nu pas na je post hoeveel makkelijker ik het mezelf had kunnen maken.....Griffendahl schreef:Tellerunit zitten twee torxschroeven bovenin en dan pak je hem er zo uit. Stuur even in de laagste stand en zo vermogelijk van je dash af en dan twee stekkers loshalen, zitten met zo'n vergrendelklemmetje. Dan pak je de tellerunit er zo uit. Wel zou ik ff van tevoren je accu loshalen.
Het was me wel gelukt, die zilveren ringen erin doen Volledig offtopic
On topic Ik heb eerder een topic over de BC handle gezien, ik zou zeggen doe ns een search op 'handle' of 'bc handle' On topic

Mooi zwart is niet lelijk!