Aankoop BMW 535 GT 2010
-
Re: Aankoop BMW 535 GT 2010
Vamiddag was ik even bij BMW Den Haag, er werd mij toen verteld dat er op mijn kenteken een terugroepactie open staat voor "de schroefverbinding van de vanos versteleenheid vervangen". Ik zal de auto daar een dag moeten achter laten zodat ze dit onder garantie kunnen doen. Want wat regelt deze vanos versteleenheid? Is dit iets om me zorgen om te maken? Ben natuurlijk blij dat het onder garantie wordt gedaan maar baal er ook wel van omdat ik de auto net heb.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
-
Vamiddag was ik even bij BMW Den Haag, er werd mij toen verteld dat er op mijn kenteken een terugroepactie open staat voor "de schroefverbinding van de vanos versteleenheid vervangen".
Ik zal de auto daar een dag moeten achter laten zodat ze dit onder garantie kunnen doen. Want wat regelt deze vanos versteleenheid? Is dit iets om me zorgen om te maken? Ben natuurlijk blij dat het onder garantie wordt gedaan maar baal er ook wel van omdat ik de auto net heb.
Ik zal de auto daar een dag moeten achter laten zodat ze dit onder garantie kunnen doen. Want wat regelt deze vanos versteleenheid? Is dit iets om me zorgen om te maken? Ben natuurlijk blij dat het onder garantie wordt gedaan maar baal er ook wel van omdat ik de auto net heb.
Dat kan BMW Den Haag je keurig uitleggen.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
De foto's van Mike:

|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
-
Bedankt voor het posten!
Mooi hoor. Kleurcode A81 ?
BMW X3 1.8d ( F25 ) / 02-2014 / Titansilber
Tuned van 143pK/320Nm naar 220pK/455Nm
Tuned van 143pK/320Nm naar 220pK/455Nm