Even voorstellen:
Erik leeftijd eind 50 en eigenlijk toch wel een BMW liefhebber.
In het verleden vele auto's gereden met meerder BMW's. Een 320(4 cilinder)- een 320 (6 cilinder)- 323i
Deze BMW heeft slecht 180K gelopen en is een NL-wagen. Heeft een jaar in de showroom bij een dealer gestaan en de eigenaar van dit bedrijf heeft er nadien 14 jaar mee gereden en verkocht aan de eigenaar van mijn eerste 540i. Echt op en top onderhouden en dat zie en voel je. Nu ben ik de derde eigenaar en wil van deze net zo lang genieten als mijn vorige 540. En dat bij meer dan 30.000 km per jaar. Verstand en gevoel
Mijn andere heeft nu meer dan 500.000 op de teller staan en de bedoeling was hem 'op te rijden'. Uiteraard wel met de nodige onderhoud. Dat zie je en voel je, want hij rijdt super!
De 'nieuwe' rijdt echt als nieuw en rijdt daarom totaal anders. Hij heeft opties aan boord waarvan meerdere directeuren van dromen. Wat een luxe, wat een stilte en wat een comfort.
Ik ben hier aangemeld omdat ik informatie wil delen na het aantal genoemde BMW's. En..... de nieuwe heeft een klein mankementje (knipper- en remlicht) waar ik nog niet uitgekomen ben, maar daarvan is een andere topic van aangemaakt. Leute...... viel freude am fahren.